آینده تایرهای جهان

یکشنبه 5 اسفند 97 ساعت 17:09
آینده تایرهای جهان

شرکت تایر هانکوک در آکادمی "iF Design" با سه طرح ویژه برنده عناوین برتر در بخش طراحی مفهومی حرفه‌ای و محصولات تولیدی شد.

اطلاعات زیادی در مورد این طرح‌ها وجود ندارد و برای کسب اطلاع از این موضوع باید تا ۱۵ مارس (زمان برگزاری آکادمی) صبر کرد. این عنواین برتر به تایرهای مفهومی "هگزونیک"، "HLS-23" و تایرهای تمام فصل "هانکوک کینرژی" تعلق می‌گیرد.

آینده تایرهای جهان

تایرهای "کینرژی ۴s2 " برنده بخش "محصولات" آکادمی در سال اخیر معرفی شدند. تایرهای هگزونیک هم برای خودران‌ها و در تقابل با "اپلیکشین‌های اشتراک خودرو" مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تایرها از حسگرهای هوشمند برای ارائه رانندگی بهینه استفاده می‌کنند. نسخه‌های "HLS-23" هم مدل مفهومی از سامانه پشتیبانی حمل و نقل در آینده با قابلیت تشخیص شارژ خودکار و مختصات جاده بهره می‌برند.

هیون بوم چو مدیر عامل کمپانی "تایر هانکوک" در این مورد گفت: به برتری در آکادمی iF Design Award افتخار می‌کنیم و تعهد داریم تا کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین طراحی‌های تایر را به جهان بشناسانیم. وی در این راستا اضافه کرد: در این مسیر تمرکز زیادی روی فناوری‌های برتر و خلاقیت وجود دارد.

آکادمی " iF Design Award" هرساله در ۷ بخش اصلی "محصولات، بسته بندی، ارتباطات، طراحی داخلی، مفهومی‌های حرفه‌ای، طراحی خدمات منظم و معماری با ۷۲ زیر مجموعه توسط شرکت مشاوره بازاریابی آلمان در "طراحی بین‌المللی همایش" برگزار می‌شود.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar