استارت زدن خودرو با اثر انگشت

دوشنبه 26 آذر 97 ساعت 13:25
استارت زدن خودرو با اثر انگشت

کمپانی هیوندای قصد دارد خودروهای تولیدی مدل سال ۲۰۱۹ میلادی را به فناوری استارت با بهره گیری از حسگر اثرانگشت تجهیز کند.

کمپانی هیوندای اعلام کرده است که قصد دارد سیستم جدیدی را به خودروهای جدید مدل سال آینده میلادی اضافه کند تا بدین ترتیب رانندگان و متقاضیان خودروهای هیوندای بتوانند بجای روشن کردن و استارت زدن خودرو با سوئیچ، با قرار دادن انگشتان خود بر روی حسگر اثر انگشت خودروی خود را روشن و راه اندازی کنند.

این کمپانی خودروسازی کره‌ای اعلام کرده است که در نظر دارد در سه ماهه نخست سال آتی میلادی خط تولید خودروهای هیوندای را در چین به چنین تکنولوژی و فناوری جدیدی تجهیز کند تا در صورت استقبال مردم و متقاضیان آن را به دیگر خط تولیدهای خود در دیگر کارخانه‌هایش هم منتقل کند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، تکنولوژی حسگر اثر انگشت که هم اکنون بر روی گوشی‌های هوشمند و خیلی از گجت‌های هوشمند در صنعت تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته است، اکنون از این پس به نظر می‌رسد که در صنعت خودروسازی هم مورد استقبال و بهره گیری قرار خواهد گرفت تا بتواند جایگزین سیستم قفل، استارت خودرو، شناسایی راننده و سیستم ضد سرقت خودرو هم بشود.

استارت زدن خودرو با اثر انگشت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar