رانندگی با رنج روور ۲۰۱۹ در آب راحت‌تر خواهد بود + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رانندگی با رنج روور 2019 در آب راحت‌تر خواهد بود + ویدیو

بزرگ‌ترین خبری که این روزها در مورد رنج روور و رنج روور اسپرت ۲۰۱۹ منتشر شده، بدون شک رونمایی از تریم پلاگین هیبریدی P400e است که مسافتی برابر با ۵۰ کیلومتر را فقط با تکیه بر باتری‌های خود می‌تواند طی کند. هر دو شاسی بلند برای مدل سال جدید خود به روزرسانی هایی داشته‌اند، ولی اضافه شدن یک سنسور اندازه گیری عمق آب قطعاً جالب توجه ترین موردی است که به آن‌ها اضافه شده است.

طبق اعلام لندروور، تمامی مدل‌های رنج روور و رنج روور اسپرت ۲۰۱۹ (حتی نسخه پلاگین هیبریدی)، می‌تواند در آبی به عمق یک متر بدون مشکل حرکت کنند. احتمالاً خیلی از خریداران این خودروها به سراغ چنین سنسوری نروند ولی کسانی که اهل آفرود سواری حرفه‌ای هستند، بدون شک از داشتن چنین سیستمی استقبال خواهند کرد. این سیستم روی تمامی مدل‌های ۲۰۱۹ دو خودروی مذکور به عنوان یک آپشن ارائه شده است.

لندروور در بیانیه‌ای در این باره گفته:

"این سیستم اطلاعات لحظه‌ای میزان عمق آب و حداکثر توانایی حرکت بدون مشکل خودرو در آب را در اختیار راننده قرار می‌دهد. با استفاده از سنسورهایی در قسمت زیرین آینه بغل‌ها، سیستم این اطلاعات را از طریق یک صفحه مخصوص روی صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو به راننده منتقل می‌کند. سیستم همچنین تخمینی از موقعیت و زاویه خودرو را به راننده ارائه می کند و می‌تواند پیش بینی کند که خودرو چه زمانی وارد عمق بیشتر خواهد شد و چه زمانی از آب بیرون خواهد آمد. راننده با کمک یک دکمه در منوی ۴x4i سیستم اطلاعات سرگرمی می‌تواند این سنسور را خاموش یا روشن کند."

رانندگی با رنج روور 2019 در آب راحت‌تر خواهد بود

این سنسور در دیگر بازارهای خودرویی چندین سال است که ارائه می‌شده است و ۲۰۱۹ اولین سالی خواهد بود که لندروور قصد ارائه این سیستم در مدل‌های مخصوص بازار آمریکا را دارد.

رانندگی با رنج روور 2019 در آب راحت‌تر خواهد بود

از دیگر سیستم‌هایی که قرار است روی این مدل‌های ۲۰۱۹ ارائه شوند می‌توان به یک نمایشگر Tilt and Roll ویژه آفرود، یک سیستم گزارشگر وضعیت پیشرانه و یک سیستم هشداردهنده وضعیت دیفرانسیل اشاره کرد.

منبع ترجمه: jalopnik

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رانندگی با رنج روور ۲۰۱۹ در آب راحت‌تر خواهد بود + ویدیو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یوسف سورن توربو
مهمان

ویدیوش با عکس مطابقت نداشت
خیلی چرت بود.
نیسان ابیم تو اب ی متری بهتر از این.میره بدون اینکه اسیبی ببینه /: