طراحی کابین بایتون M-Byte را ببینید

بروزرسانی در: یکشنبه 26 خرداد 98 ساعت 13:15
طراحی کابین بایتون M-Byte را ببینید

شرکت بایتون در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۸ با رونمایی از مدل کانسپت خود همه دنیا را شوکه کرد. طراحی کابین این خودرو فوق العاده جالب بود و اکنون، ظاهراً بخش‌هایی از طراحی کلی آن در مدل نهایی نیز قرار است استفاده شود. ما همیشه احساس می‌کردیم که این اتفاق خواهد افتاد، ولی امروز با انتشار یک بیانیه و تصویر از طرف شرکت بایتون، موضوع بالاخره رسمی شد.

ظاهراً، طراحی کابینی که تصویرش را اینجا می‌بینید طراحی نهایی خودروی M-Byte می‌باشد. حتی امروز نیز دیدن این صفحه نمایش ۴۸ اینچی برای همه جذاب است. در کنار صفحه نمایش ۷ اینچی روی فرمان و صفحه نمایش دیگر هشت اینچی تبلت مانند که کنار کنسول مرکزی واقع شده، سرنشین داخل کابین این خودرو حس و حال نشستن در یک دنیای متفاوت و آینده گرایانه را خواهد داشت.

بایتون M-Byte

البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این که هر یک از این صفحات نمایش انجام می‌دهند نداریم. در نگاه ساده، آن‌ها شبیه به صفحات نمایشی عادی یک خودرو می‌باشند. صفحه نمایش غول پیکر ۴۸ اینچی که کل طول داشبورد را فراگرفته مواردی مانند صفحه کیلومتر و آمپرها، سیستم ناوبری و سیستم‌های مولتی مدیای خودرو را نشان می‌دهد. چیزی غیرعادی اینجا البته به جز اندازه بزرگ آن وجود ندارد. صفحه نمایش عمودی ۸ اینچی خودرو ظاهراً سیستم تهویه مطبوع خودرو را کنترل می‌کند. ما احتمال می‌دهیم تمام تنظیمات مربوط به سیستم تهویه مطبوع خودرو از این بخش قابل کنترل خواهد بود. صفحه نمایش فرمان کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد و ظاهراً جای ایربگ را گرفته، ولی بایتون می‌گوید کیسه هوا در محفظه‌ای زیر آن نصب شده است. چیزی که ما متوجه شدیم این است که شکل و اندازه دکمه‌های روی فرمان با گذر زمان تغییر کرده‌اند و اکنون، به نظر ما به محصول نهایی شبیه‌تر می‌باشند. البته همه چیز بسیار شبیه به چیزی است که بایتون در نمایشگاه CES پیش نمایشی از آن را به جهانیان نشان داد.

بایتون امیدوار است از سال ۲۰۲۰ بتواند فروش خودروی M-Byte را در اروپا و آمریکا شروع کند. باید منتظر ماند و دید آیا شرکت چینی بایتون موفق به انجام این کار خواهد شد یا نه!

autoblog

منبع: Z4Car

 

رونمایی از شاسی بلند چینی NIO ES6 + تصاویر

لندویند خودروی چینی در یک قدمی بازار ایران

اس اف SF5 رقیب جدی تسلای آمریکا + تصاویر

رونمایی از نسخه ویژه Stronger Than Time مرسدس بنز جی کلاس + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "طراحی کابین بایتون M-Byte را ببینید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی استواری ک...
مهمان

به خدا خیلی ظلمه کسی هم به فکر نی
همین آشه‌ و همین کاسه✌