کمک ربات کارخانه فورد به کارمندان

شنبه 21 اردیبهشت 98 ساعت 13:06
کمک ربات کارخانه فورد به کارمندان

کمپانی خودروسازی فورد همزمان با تلاش برای تولید خودروهای خودران، به فکر اتوماتیک کردن کارخانه خود هم افتاده و ربات خاصی را برای انتقال سریع و مؤثر اقلام مختلف به کار گرفته است.

کمپانی خودروسازی فورد همزمان با تلاش برای تولید خودروهای خودران، به فکر اتوماتیک کردن کارخانه خود هم افتاده و ربات خاصی را برای انتقال سریع و مؤثر اقلام مختلف به کار گرفته است. این ربات برای به مقصد رساندن سریع هر کالا و محصول مسیر پیش رو بر مبنای موانع موجود بررسی می‌کند تا بهترین مسیر را انتخاب کند.

کمک ربات کارخانه فورد به کارمندان

این ربات هر روز در مجموع ۴۰ ساعت از وقت کارکنان هر بخش از کارخانه خودروسازی فورد را آزاد کرده و به آنها فرصت می‌دهد تا برای انجام امور دیگری برنامه ریزی کنند.

ربات ذکر شده که Survival نام دارد، نخستین بار در یکی از کارخانه‌های فورد در اروپا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تولید این ربات هوشمند توسط کارکنان خود کمپانی فورد انجام شده است. ربات ذکر شده مجهز به حسگرهایی است که مسیریابی و شناسایی موانع را توسط آن ساده می‌کند.

کمک ربات کارخانه فورد به کارمندان

ربات Survival آخرین مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته و قرار است به زودی در کارخانه فورد در شهر والنسیای اسپانیا برای تحویل قطعات یدکی خودروهای گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar