۵ وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
۵ وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

با شروع فصل تابستان، سفر های جاده ای هم افزایش می یابند. اگر جزو کسانی هستید که از خودرویتان برای رفت و آمد در سفرهای جاده‌ای طولانی استفاده می‌کنید، باید به خواب زمستانی خودرو پایان دهید. در این مطلب ۵ وسیله کاربردی خودرو برای سفر های تابستانی معرفی می‌شوند تا در سفرهای تابستانی، تجربهٔ سواری در جاده برای سرنشینان قابل تحمل‌تر باشد.

آفتاب‌گیر

5 وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

رانندگی در آفتاب طاقت فرصای تابستان هم برای راننده و هم برای سرنشینان مشکل است. آفتاب گیر یکی از کارآمد ترین لوازم در سفرهای تابستانی جاده‌ای است که از افزایش حرارت زیاد داخل خودرو جلوگیری می‌کند؛ به ویژه زمانی که روکش های صندلی پس از پارک خودرو در آفتاب داغ می‌شوند، نشستن پشت فرمان غیرقابل تحمل است. امروز در بازار انواع آفتاب گیر با اندازه های گوناگون و حتی طرح‌های رنگارنگ برای کودکان موجود است که قیمت مناسبی هم دارند.

سطل، کیف و کیسه زباله

5 وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

خرید سطل زباله شاید برای خودرو، چندان فکری مهم به نظر نرسد، ولی تنها کافی است که یک بار تجربه سفر طولانی جاده ای را داشته باشید تا داشتن سطل زباله یا کیسه زباله خودرو به اولویت اول فهرست شما تبدیل شود. انواع سطل زباله خودرو با ویژگی های اتصال به بخش های گوناگون کابین خودرو در بازار موجود است که میتوانید با خرید آن ها با قیمت نچندان زیاد و مناسب، از کثیف شدن و پر شدن کابین خودرو از قوطی های نوشیدنی و پلاستیک ها...جلوگیری کنید.

جارو برقی

5 وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

انواع جارو برقی های کوچک و بزرگ فندکی خودرو در بازار موجود است که با توجه به کاربرد، توان، ظرفیت مخزن و لوازم جانبی قیمت های گوناگونی دارند. شما با وجود جارو برقی میتوانید به بخش هایی که دسترسی به آن ها مشکل است، مانند زیر صندلی ها و کنج پنل های کابین خودرو به آسانی دسترسی پیدا کنید.

لوازم شست و شو

5 وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

شما با خرید پکیج کامل شست و شوی خودرو حاوی مایع شوینده، اسپری مخصوص تایرها، اسپری خوش‌بو کننده، اسپری مخصوص براق کنندهٔ شیشه ها و اسپری واکس بدنه در کم ترین زمان می‌توانید به نتیجهٔ قابل قبولی دست یابید.

پاک کننده های چرم و روکش صندلی

5 وسیله کاربردی خودرو برای سفرهای تابستانی

برای تمیز نگه داشتن روکش های صندلی که در مسافرت های طولانی بیش از اندازه تحت فشار قرار می گیرند، لازم است که از پاک کننده های مخصوص استفاده کرد. با توجه به روکش های استفاده شده در خودرو، انواع گوناگون پاک کننده های روکش های چرم و پارچه ای در بازار موجود است که اغلب از قیمت مناسبی برخوردارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar