آغاز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در تهران

یکشنبه 20 آبان 97 ساعت 16:39
آغاز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودروتهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران همه گروه‌ها و کمپانی‌های خودروساز داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه که از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه برپا خواهد بود، صدها کمپانی و گروه داخلی و خارجی، نوین‌ترین صنایع، قطعات تولیدی و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: به جرأت می‌توان اذعان کرد که نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران بی تاثیری تحریم‌های آمریکا را به اثبات رساند به صورتی که در این نمایشگاه بیش از هفتصد کمپانی و شرکت حضور دارند.

وی افزود: از کل شرکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران ۵۱۰ شرکت داخلی و ۱۸۵ شرکت خارجی و از ۹ کشور فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا و لهستان هستند.

قهرمانی اضافه کرد: اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران باعث شده است تا بعضی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه به طور گروهی (پاویون) حضور یابند.

مدیر عامل شرکت بازرگانیبینالمللیایدرو گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در فضایی بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع (فضای مفید) و در ۱۴ سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است.

رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران اضافه کرد: برگزاری ۱۲ همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ بعضی از برنامه‌های جانبی این دروه از نمایشگاه است.

لازم به ذکر است که در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران انواع قطعات و مجموعه‌های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه‌های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و دیگر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها و شرکت‌های داخلی، بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری‌های صنعتی شرکت‌های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، فناوری و تجربیات موفق جهانی به کشور و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از فردا تا ۲۴ آبان ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar