تست درگ ۴۰۰ متر لامبورگینی اوروس در مقابل تسلا مدل X P100D + ویدیو

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:16
تست درگ 400 متر لامبورگینی اوروس در مقابل تسلا مدل X P100D + ویدیو

اگر فکر می‌کنید که لامبورگینی اوروس می‌تواند تقریباً هر رقیب غیر ابرخودروی خود را در تست درگ ۴۰۰ متر شکست دهد، پس حتماً پیشنهاد می‌کنیم این مسابقه درگ ۴۰۰ متر بین ابر شاسی بلند ایتالیایی و تسلا مدل X P100D فوق العاده سریع را تماشا کنید.

این دو در پیست بین المللی پالم بیچ با هم ملاقات کرده و چهار بار مسابقه داده‌اند. در همه این چهار دور مسابقه این که چگونه استارت زده‌اند در تعیین نتیجه برنده بسیار تاثیرگذار بوده است.

اوروس قدرت مورد نیازش را از یک موتور ۴ لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر خورجینی با ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. به کمک یک گیربکس هشت دنده اتومات الکترو هیدرولیکی، اوروس صفر تا صد را در ۳.۶ ثانیه، صفر تا دویست را در ۱۲.۸ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعتی برابر با ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت دارد.

همان طور که می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید، اوروس ثابت کرد تا زمانی که سیستم لانچ کنترل آن بتواند به خوبی خودرو را از زمین بکند، اوروس رقیبی بسیار جدی برای تسلا مدل X P100D است.

زمان میانگین صفر تا چهارصد متر اوروس ۱۱.۲۳۴ ثانیه با سرعت ۱۹۳.۳ کیلومتر بر ساعت بود. از سویی دیگر تسلا مدل X P100D توانست اعداد ۱۱.۲۹۶ ثانیه و ۱۸۹.۳ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. طبق اعلام وب سایت درگ تایمز، زمان ثبت شده توسط اوروس یک رکورد جهانی چهار صد متر جدید برای شاسی بلندهاست. موضوعی که نباید به سادگی از کنار آن گذشت و برخی از خریداران ابر شاسی بلندها، اهمیت زیادی به آن می‌دهند.

اگر امکان انتخاب بین این دو شاسی بلند را داشتید، کدام یک را می‌خریدید؟ لامبورگینی جذاب که از یک موتور احتراق داخلی کلاسیک استفاده می‌کند یا مدل تمام الکتریکی تسلا با پیشرانه دوست دار محیط زیستش را؟

منبع ترجمه: Cars Coops

 

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar