ام وی ام ۳۱۵ ، هاچ بک پر طرفدار مدیران خودرو با تجهیزات جدید

چهارشنبه 29 بهمن 99 ساعت 11:03
ام وی ام ۳۱۵ ، هاچ بک پر طرفدار مدیران خودرو با تجهیزات جدید

ام وی ام ۳۱۵ محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است که نزدیک یه ۱ دهه میباشد که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد .

اخیرا مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن های به روز میباشد که میتواند مورد توجه قرار گیرد و در این سگمنت خودرویی میتواند به عنوان یک هاچ بک مجهز مورد توجه قرار گیرد.

۳۱۵ پلاس چه آپشن هایی دارد ؟
در قسمت فنی مهمترین آپشن اضافه شده را میتوان گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک نامید که میتواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد . و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی ۳۱۵ به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار میگیرد میتواند مورد توجه مشتریان واقع گردد.
در قسمت ایمنی این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) میباشد که میتواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد.
در قسمت رفاهی نیز سان روف برقی و فرمان برقی به این خودرو اضافه کرده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.
از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت میکند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن میشود.

 

۳۱۵ پلاس  چه تغییرات ظاهری دارد ؟
در نمای ظاهر طرح جلوپنجره ، سپر جلو و عقب ، چراغ جلو تغییراتی  را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس ۲۲ از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود میبرد که حس و حال اسپورت تری را به کابین خودرو می دهد.

شرایط فروش
از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ایی را برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت ۴۰ درصد از قیمت خودرو که میتواند منعطف باشد  و مابقی مبلغ متناسب با پیش پرداخت که اکثر ۶۰ درصد میتواند وام باشد در بازه زمانی ۱ تا ۵ سال پرداخت گردد که ازاین نظر نیز شرایط کاملا خاص و ویژه میباشد.

عصر خودرو

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "ام وی ام ۳۱۵ ، هاچ بک پر طرفدار مدیران خودرو با تجهیزات جدید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجید
مهمان

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ