آموزش آفرود و رانندگی در آب توسط مرسدس بنز + ویدیو

یکشنبه 16 دی 97 ساعت 13:04
آموزش آفرود و رانندگی در آب توسط مرسدس بنز + ویدیو

آخرین نسل جی کلاس شاید لوکس‌ترین نسخه آن باشد، ولی مرسدس بنز به هیچ وجه قصد ندارد این لوکس بودن جی کلاس را از ریشه و اصل خود دور کند. قبلاً ویدیویی در اینترنت منتشر شده بود که در آن یک خانم در مورد چگونگی رانندگی در گل و لای با جی کلاس توضیحاتی ارائه می‌داد، اکنون بالاخره وقتش فرا رسیده تا ببینیم چگونه می‌توان با این شاسی بلند جذاب داخل آب رانندگی کرد.

در آخرین ویدیوی منتشر شده از مرسدس بنز، توضیحاتی ارائه می‌شود که چگونه با سه قدم ساده، می‌توان با استفاده از این شاسی بلند ۱۲۰ هزار دلاری داخل آب رانندگی نمود.

نخست، شما باید عمق آبی که می‌خواهید داخلش بروید را اندازه گیری کنید. مرسدس بنز ظرفیت رانندگی در آب نسل جدید جی کلاس را به ۷۰ سانتی متر افزایش داده است و این عدد، محدودیت شما خواهد بود. از آن جایی که معمولاً کسی نمی‌تواند عمق آب را دقیقاً حدس بزنید، سعی کنید این موضوع را به بهترین شکل تخمین بزنید و امیدوار باشید که همه چیز خوب پیش برود.

در قدم بعدی، شما باید به آرامی وارد آب شوید. داخل آب، حداکثر سرعت شما باید ۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد و فراموش نکنید که بایستی سرعت خود را به صورت ثابت حفظ کنید. تحت هیچ شرایطی، حتی هر اتفاق بدی هم که افتاد نباید داخل آب توقف کنید و گرنه موج‌ها می‌توانند برای شما فوق العاده خطرناک باشند.

آموزش آفرود و رانندگی در آب توسط مرسدس بنز + ویدیو

نهایتاً این که، بعد از خروج از آب، قطعاً ترمزهای شما خیس هستند و قبل از ادامه مسیر، حتماً با چند بار ترمز گرفتن سعی کنید آب روی آن را از بین ببرید. با این کار ترمزها خشک شده و می‌توانند وظیفه خود را به درستی انجام بدهند.

همه چیز به همین سادگی بود، با این روش شما می‌توانید با مرسدس بنز جی کلاس خود داخل آب رانندگی کنید. جی کلاس شاید این روزها خود را به یکی از لوکس‌ترین شاسی بلندهای بازار تبدیل کرده، ولی قدرت آفرود بالا و توانایی‌های خوبی که از نسل‌های قبلی ارث برده این خودرو را به یکی از بهترین مدل‌های آفرود بازار تبدیل کرده است.

نکته‌ای که از شما خواهش می‌کنیم حتماً رعایت کنید این که، هیچ وقت با کفش‌های گلی پشت فرمان یک خودروی آفرود مانند مرسدس بنز جی کلاس ننشینید!

منبع ترجمه: Motor1

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar