رانا پلاس (رانا با فیس جدید) به زودی روانه بازار خواهد شد + تصاویر

بروزرسانی در: پنج شنبه 29 فروردین 98 ساعت 02:38
رانا پلاس (رانا با فیس جدید) به زودی روانه بازار خواهد شد + تصاویر

رانا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت شده Runna خواهد بود که توسط شرکت صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر و مشخصات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

بتازگی دو تصویر از رانا پلاس توسط یک پیج اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شده است که این خودرو همان مدل فیس لیفت شده Runna است که پیش‌تر گروه ایران خودرو از ساخت آن خبر داده بود. البته در گذشته منابع خبری گفته بودند رانا فیس لیفت با اسم رانا سال تولید و به بازار عرضه خواهد شد، ولی در تصاویر منتشر شده در پشت خودرو این خودرو نام رانا پلاس به چشم می‌خورد. از این رو باید به زودی شاهد تولید انبوه رانا پلاس و عرضه آن به بازار باشیم.

رانا پلاس به زودی روانه بازار خواهد شد + تصاویر

امکانات رانا پلاس

برای اولین بار تصاویر رانا پلاس آن هم به طور پلاک شده در فضای مجازی منتشر شد که به خاطر مشکلات تحریم پیش بینی می‌شد تولید این خودرو متوقف شود، ولی گویا تحریم‌ها روی این خودرو کارساز نبوده است. در تصاویر قبلی امکانات گوناگونی مانند صندلی‌های عقب جدید، بلوتوث، کروز کنترل، آینه‌های جانبی شبیه خودرو پژو ۲۰۷ آی، گرافیک جدید چراغ‌ها، تریم داخلی جدید، دستگیره‌ها و زه همرنگ بدنه برای این خودرو در نظر گرفته شده بود. با همان تصاویر قبلی متوجه شدیم این خودرو از لحاظ سیستم فنی هم ارتقا پیدا خواهد کرد و حتی بعضی از منابع از تجهیز این خودرو ملی به فرمان کمکی برقی خبر می‌دهند. همچنین کابین رانا پلاس نسبت به مدل‌های قبلی از لحاظ کیفیت ارتقا پیدا کرده است.

رانا پلاس به زودی روانه بازار خواهد شد + تصاویر

مشخصات فنی

گروه ایران خودرو برای رانا پلاس یک پیشرانه ۱.۶ لیتری در نظر خواهد گرفت که می‌تواد قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. ایران خودرو پمپ هیدرولیک را از این خودرو حذف و فرمان کمکی برقی را به آن اضافه خواهد کرد که با وجود این سیستم می‌توان انتظار داشت قدرتی معادل ۳.۵ تا ۴ اسب بخار افزون بر قدرت اولیه در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. از لحاظ قیمتی هم باید بگوییم اگر بازار خودرو ایران همچنان ثبات داشته باشد، رانا پلاس با قیمت نزدیک به ۶۵ میلیون تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد.

آیا فیس لیفت رانا به معنای واقعی فیس لیفت به حساب می آید ؟

قیمت محصولات ایران خودرو

عکسهای رانای جدید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رانا پلاس (رانا با فیس جدید) به زودی روانه بازار خواهد شد + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

فیس لیفت جدید رانا پلاس خودرو ملیتون این بود؟!!!!!
ایران خودرو قاتل ترمز ای بی اس رو برمیداری به جاش ترمز کاسه ای میذاری !!! بعد فندک اضافه میکنی اسمشو میذاری فیس لیفت ؟؟؟؟حالا بماند موضوع خود فندک تو ماشین از اساس غلط
تف تف تف