آشنایی با جناب S7، شاسی‌بلند ۷نفره کارمانیا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آشنایی با جناب S7، شاسی‌بلند ۷نفره کارمانیا

خودروهای شاسی بلند چند سالی است که در بازار داخلی کشوربا استقبال مواجه شده است. در طول این مدت برند های مختلف خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه بیشتر در این بازار آزمودند. تعدادی به موفقیتهای نسبی دست یافتند و برخی دیگر موفق نشدند جایگایی در بین خریداران به دنبال محصول به روز، شیک و پرآپشن  را به خود اختصاص دهند.

این روزها جای خالی خودرویی لوکس که بتواند تمام نیازهای یک خانواده ایرانی را برآورده کند حس می‌شود. خودرویی که از جهت تجهیزات رفاهی کمبودی در آن مشاهده نشود، کیفیت بالایی داشته باشد و هزینه نگهداری آن کم باشد، مجهز به موتوری قوی اما کم مصرف باشد، تمام استانداردهای ایمنی در آن به کار گرفته شده باشد و بتواند این پکیج را با قیمتی مناسب در بازار داخلی خودرو کشور به خریدار ارائه دهد.

در حال حاضر خودرو S7، پرچمدار جدید خودروسازی کارمانیا ، خودرویی است با کیفیت و کم استهلاک که کامل‌ترین سطح امکانات رفاهی را دارا می باشد، طراحی به روزی دارد و قیمت تمام شده آن رویای خانواده ایرانی را برای خرید یک خودرو ایده‌آل، به واقعیت تبدیل خواهد کرد. ویژگی‌هایی که این روزها در خودروهای با قیمت بالا هم کمتر دیده می‌شود. سه ردیف صندلی و قابلیت ۷ نفره بودن جناب S7، این امکان را برای صاحبان آن فراهم می‌کند که نهایت آرامش و ایمنی را چه در سفرهای شهری و چه در سفرهای طولانی داشته باشند.

صندلی های این خودرو تنها وظیفه برقراری آرامش را بر دوش ندارند بلکه سیستم تعلیق مک فرسون سه مفصلی S7 نیز به فراهم کردن این آسایش کمک می کند. راننده و سرنشین کناری در حالی بر روی صندلی‌های تمام چرمی با تنظیم برقی ۱۲ جهته با قابلیت سرد و گرم‌شدن می‌نشینند که سیستم مالتی ‌مدیا سوراند جناب S7 از ۹ اسپیکر، فضایی شبیه یک ارکستر را برای سرنشینان آن به ایجاد می کند.

بی وای دی S7

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی این خودرو در کلاس خود بی نظیر است. نمایشگری که قابلیت استفاده از رهیاب را نیز دارد. علاوه ‌براین، سرنشین کناری می‌تواند با استفاده از این نمایشگر، دمای سیستم تهویه دوگانه جناب S7 را آن گونه که دوست دارد تنظیم کند. سیستم تهویه این خودرو بنیان‌ گذار استانداردی جدید در این کلاس است. در واقع قبل از این که جریان هوا به سرنشین این خودرو برسد، از فیلترهایی می گذرد که آلودگی‌ها را تصفیه کرده و ذرات معلق را به صفر می‌رساند که در نهایت موجب می‌شود مسافران جناب S7، از اکسیژن خالص بهره‌مند شوند.

این روزها تجهیزاتی مانند سنسورهای پارک و کروز کنترل حتی دوربین ۳۶۰ درجه، مزیت حساب نمی‌شوند و به تنهایی شیک بودن را القاء نمی‌کنند. البته تجهیزات رفاهی محدود به موارد مطرح شده نیست و این خودرو، لوکس و آپشنال بودن را دوباره تعریف می‌کند.

راننده قبل از وارد شدن به خودرو این امکان را دارد که موتور ۲۰۳ اسب بخاری توربو جناب S7 را با دکمه تعبیه شده بر روی ریموت کنترل، روشن کند و دوربین ثبت وقایع تعبیه شده در پشت آیینه داخلی در طول رانندگی این امکان را به راننده می‌دهد که در صورت بروز هر حادثه ای، با استفاده از کارت حافظه این دوربین، از تصاویر ضبط شده استفاده نماید. علاوه بر این که مالک می‌تواند برای استفاده از تصاویر به کارت حافظه مراجعه کند این امکان نیز برای او بوجود آمده است که در نمایشگر تعبیه شده بر روی آیینه داخلی، تصاویر را بازبینی کند.

از همان ابتدای طراحی، جناب S7، به عنوان یک خودروی خانوادگی ایده‌آل شکل گرفته است. به همین خاطر سازندگان آن به ریزترین جزئیات خودرو با دقت بیشتری پراخته اند. برای مثال می‌توان به صندلی‌های ردیف عقب اشاره کرد که ISO fix هستند. یعنی صندلی کودک که این روزها بیشتر مورد توجه است و به راحتی قابلیت نصب با حداکثر ایمنی در ثبات را  بر روی این خودرو دارا می باشد. علاوه بر این موارد، این خودرو مجهز به ۶ ایربگ SRS است که در ۱۰ نقطه از خودرو استفاده شده است که در مجموع توانسته ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP به خود اختصاص بدهد.

جناب S7، در واقع نسخه به روز شده مدل S6 است. خودرویی که نمونه‌های اولیه آن در سال ۲۰۱۱ توانست عنوان پرفروش‌ترین خودرو شاسی بلند را در کشور چین دریافت کند و برخلاف سایر هموطنان خود نه تنها در زادگاهش بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و... نیز کاملاً شناخته شده است. این نکته را هم باید بیان کرد  که S6 در همان ابتدای ورود به بازار داخلی، تارگت فروش کمپانی خودروسازی کارمانیا را شکست و به عنوان خودروی کاملا محبوب و ایمن در میان خریداران ایرانی جای خود را تثبیت نمود. این موفقیت را می توان به صورت کاملا شفاف و واضح در بازار دسته دوم این خودرو و تقاضای رو به رشد آن مشاهده کرد.

منبع: عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "آشنایی با جناب S7، شاسی‌بلند ۷نفره کارمانیا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

به نظر من با این قیمت عالیه. من اس۶ دارم، خیلی خوبه، از هرجهت. بازهم به نظر دیگران احترام میذارم، ولی بعضیا با غرض یه چیزی رو رد میکنن، ک حتی تا حالا ندیدنش.

Mst
مهمان

اقا محمد اولا ام جی انگلیسیه ولی تو چین مونتاژ میشه
دوما کسی نظر شمارو نخواست ک میگی بهترین نیستش
سوما شما نمیخواد قضاوت کنی اول به خودتو کشور خودت نگاه کن بعد حرف بزن

احمد
مهمان

سلام مدیر عزیز واسه کانال گپ بزنیم چطوره؟

امین
مهمان

داداش من کجای این مطلب گفته که بی وای دی بهترینه که از خودت در میاری بعد میگی این سایت داره تبلیغ میکنه در ضمن بی وای دی یکی از بهترین برند های چینیه و واقعا ماشین هاش خوبن و سطح امکانات رفاهیشون بالاست تنها بدی بی وای دی کمبود نمایندگی تو ایرانه

mohamad
مهمان

ماشالله چه تبلیغی کردید….. byd کجا بهترین برند چینیه چرا الکی دروغ تحویل مردم میدید؟بهترین های چین هاوال و mg هستن و من اگه یه ردز خواستم ۱۵۰ پول ماشین چینی بدم صدرصد هاوال h6 یا امجی rx5 رو انتخاب میکنم….چرا توضیحی از ترمز و هندلینگ ضعیف این ماشین ندادید؟این ماشین کجا اصطحلاکش پایینه؟ البته اگه کارمانیا چول بده میشه این نقص هارو سانسور کرد چرا که نه