آغاز فروش سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ در بریتانیا + تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 3 آذر 97 ساعت 04:00
آغاز فروش سوزوکی ویتارا 2019 در بریتانیا + تصاویر

خودروی سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹ با تغییرات طراحی مختلف، دو موتور جدید و تکنولوژی‌ها، امکانات و تجهیزات بیشتر آمده تا توجه خیلی‌ها را در بازار به خود جلب کند. اکنون، مشتریان بریتانیایی می‌تواند مدل پایه SZ4 مجهز به موتور ۱ لیتری بوستر جت را به قیمت پایه ۱۷ هزار پوند خریداری کنند.

از نظر طراحی بدنه، این کراس آور به طراحی بخش جلوی زیباتری مجهز بوده که شامل جلوپنجره و بخش پایینی سپر جدید می‌شود. چراغ‌های عقب نیز تغییراتی داشته‌اند و اکنون گرافیک‌های LED دارند.

داخل کابین شاهد ارائه یک‌تریم صندلی‌های جدید برای نسخه‌های SZ5 هستیم. بخش بالایی صفحه کیلومتر و آمپرها در تمامی مدل‌های تغییراتی داشته‌اند. در عین حال، یک صفحه نمایش رنگی ۴.۲ اینچی مرکزی به صفحه کیلومتر اضافه شده است.

آغاز فروش سوزوکی ویتارا 2019 در بریتانیا + تصاویر

از جمله تجهیزات استاندارد روی تمامی نسخه‌های خودرو می‌توان به هفت ایربگ، رینگ‌های آلیاژی، اتصال USB و بلوتوث، کروز کنترل با محدودیت سرعت، تهویه مطبوع اتومات و پنجره‌های جلو و عقب برقی اشاره کرد. با خرید مدل SZ-T شما مواردی مانند رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی نقره‌ای، شیشه عقب دودی، دوخت سفید برای روکش صندلی‌ها، سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار با گوشی تلفن همراه و یک سیستم ناوبری را دریافت خواهید کرد.

نسخه پرچم دار SZ5 به چراغ‌های جلو LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی پولیش شده، روکش صندلی چرم جیر، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تشخیص علایم جاده، سیستم مانیتور نقاط کور، کروز کنترل هوشمند، سیستم ترمز هوشمند با سنسور دوگانه و سانروف پانوراما مجهز شده است.

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ در ترکیب دو رنگ نیز قابل سفارش است و در مجموع، مشتری‌ها می‌توانند میان ۱۱ ترکیب رنگ مختلف یکی را برای خودروی خود انتخاب نمایند.

گسترش خانواده پیشرانه‌ها

بعد از ورود به خانواده مدل‌های بالنو، اس کراس و سویفت، موتور ۱ لیتری سه سیلندر بوستر جت سوزوکی بالاخره راه خود را به ویتارا نیز پیدا کرده است. این موتور در مجموع ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و می‌توانید آن را به آپشن گیربکس شش دنده اتومات متصل کنید. با این ترکیب فنی خودرو حداکثر سرعتی برابر با ۱۷۸ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. صفر تا صد در مدل‌های دیفرانسیل جلو ۱۱.۵ ثانیه طول می‌کشد. همچنین شاهد ارائه آپشن دو دیفرانسیل روی این خودرو هستیم.

خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتری هستند، می‌توانند به جای موتور مذکور، پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو DITC را با ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور خریداری کنند. با این موتور خودرو صفر تا صد را می‌تواند در ۹.۵ ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar