آغاز فروش مرسدس E350 کوپه و کبریولت ۲۰۱۹ + تصاویر

دوشنبه 19 آذر 97 ساعت 17:32
آغاز فروش مرسدس E350 کوپه و کبریولت 2019 + تصاویر

شرکت مرسدس بنز ثبت سفارش دو مدل کوپه و کبریولت E350 مدل ۲۰۱۹ را که از یک پیشرانه هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی استفاده می‌کنند، شروع کرده است.

E350 جدید از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی و سیستم هیبریدی EQ Boost خود استفاده می‌کند. این سیستم هیبریدی ترکیبی از یک استارتر/دینام تسمه‌ای و یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی می‌باشد. EQ Boost به خروجی کل سیستم ۱۴ اسب بخار نیرو اضافه می‌کند. کل خروجی‌های خودرو ۲۹۹ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

این پیشرانه هیبریدی ملایم به گیربکس ۹ دنده اتومات ۹G ترونیک متصل شده و صفر تا صد را در مدل کوپه ظرف ۵.۹ ثانیه و در مدل کبریولت طی مدت ۶.۱ ثانیه پر می‌کند. یک نکته جالب دیگر در مورد این پیشرانه این که شرکت آن را فقط مختص این نسخه E کلاس، حداقل در بریتانیا عرضه کرده است.

از آن جایی که این خودرو یک مدل هیبریدی ملایم می‌باشد، باید به میزان مصرف سوخت آن هم بپردازیم. مرسدس بنز ادعا می‌کند که مصرف ترکیبی آن معادل ۶.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. این مقدار در مدل کبریولت اندکی بیشتر می‌باشد.

خودرو به صورت استاندارد به تجهیزات زیادی مجهز شده که از آن جمله می‌توان به دو صفحه نمایش دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، سیستم کمکی مانیتور نقاط کور، پادری‌های نورپردازی شده، رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، صندلی‌های جلو گرم شو و قابل تنظیم الکتریکی، شیشه دودی، نورپردازی محیطی و روکش چرم مشکی آرتیکو اشاره کرد.

با پرداخت ۳۴۵۰ پوند بیشتر (۴۳۹۵ پوند برای مدل کوپه)، می‌توانید پکیج پرمیوم پلاس را خریداری کنید که مواردی مثل سیستم صوتی بورمستر، ورود بدون کلید و سانروف پانوراما را به خودرو اضافه می‌کند.

قیمت E350 کوپه جدید از ۴۴۷۵۰ پوند شروع می‌شود و قیمت پایه مدل کبریولت از ۴۹ هزار و ۲۴۶ پوند آغاز می‌گردد. مرسدس بنز تحویل نخستین نمونه‌های فروخته شده را از بهار ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar