انتشار تصاویر جاسوسی رنو کپچر ۲۰۱۹

جمعه 16 آذر 97 ساعت 17:37
انتشار تصاویر جاسوسی رنو کپچر 2019

کراس آور کوچک رنو کپچر یک به روزرسانی بزرگ به زودی دریافت خواهد کرد. همان طور که در تصاویر جاسوسی زیر می‌توانید ببینید، این برند فرانسوی ظاهراً نمی‌خواهد کسی تغییرات آن را ببیند و به همین دلیل، مهندسان رنو پوشش استتاری زیادی روی بخش‌های مختلف خودرو چسبانده‌اند و در برخی بخش‌ها، شاهد استفاده از پنل های بدنه فیک هستیم.

برخلاف این موضوع، کاملاً واضح است که تیم طراحی رنو قصد ندارد تغییری دراماتیک در طراحی ظاهری کپچر ایجاد کند. این کراس آور کوچک همچنان از یک دماغه تیز و اورهنگ های کوتاه در هر دو سر خود بهره می‌برد. برخی از بزرگ‌ترین تغییرات طراحی خودرو در بخش عقب اتفاق افتاده‌اند و اکنون، ستون عقب کمی رو به جلو خم شده و ظاهر بسیار زیبایی به بخش عقب خودرو داده است.

در این تصاویر جاسوسی جدید، خبری از تصاویر کابین نیست، ولی در این بخش هم شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود. با توجه به وضعیت بازار خودروی مدرن امروز، داشتن تکنولوژی‌های روز برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد و قطعاً رنو در این بخش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

زیر این ظاهر جدید همچنین شاهد استفاده از پلت فرمی تازه هم خواهیم بود. مدل جدید کپپر روی پلت فرم CMF-B ساخته شده و قرار است آن را با نسل جدید کلیو و مدل جانشین نیسان جوک به اشتراک بگذارد. این سه مدل قطعاً پیشرانه‌های یکسانی هم با هم خواهند داشت که از آن جمله می‌توان به نسخه‌های به روز شده از موتورهای ۱.۳ و ۱.۵ لیتری فعلی اشاره کرد.

به احتمال زیاد در اواسط سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی نسل جدید کپچر خواهیم بود. فروش این خودرو در اروپا قبل از پایان همان سال قرار است شروع شود.

رنو آخرین بار در سال ۲۰۱۷ از یک مدل فیس لیفت کپچر رونمایی کرده بود. در این مدل شاهد برخی تغییرات در جلوی خودرو و ارائه چراغ‌های جلوی LED برای آن بودیم. در سال ۲۰۱۸، شرکت خانواده کپچر را با رونمایی مدل اسپرت S Edition گسترش داد. این خودرو با موتور ۱۵۰ اسب بخاری خود قوی‌ترین نسخه کپچر محسوب می‌شد و با یک گیربکس شش دنده دستی یا دو کلاچه اتومات فروخته می‌شد. داخل کابین، شاهد ارائه مواردی مانند روکش چرم آلکانتارا بودیم که حس و حال بسیار لوکسی به خودرو بخشیده بود.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar