انتشار تصویر تیزر جدید پیکاپ میتسوبیشی L200

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار تصویر تیزر جدید پیکاپ میتسوبیشی L200

کمپین انتشار تصاویر تیزر پیکاپ میتسوبیشی L200 با انتشار تصویری جدید همچنان ادامه دارد. این تصویر منتشر شده تا بار دیگر تاکید کند که این تراک منطبق با زبان طراحی جدید شرکت به نام Dynamic Shield طراحی و ساخته شده است. همچنین، میتسوبیشی گفته که روز نهم نوامبر امسال قصد دارد از این تراک جدید رونمایی کند.

شرکت میتسوبیشی در بیانیه مطبوعاتی که اخیراً در مورد این پیکاپ سری ۶ منتشر کرده گفته بود که خودرو از مهندسی فوق العاده ای برخوردار است و علاوه بر داشتن پرفورمنس بهتر، دوام، ایمنی و کیفیت فنی بسیار بهتری نیز دارد. طراحان و مهندسان شرکت با دریافت بازخوردهای مالکان مدل فعلی این خودرو از سراسر جهان سعی کرده‌اند تا حد امکان تمام نیازها و خواسته‌های آن‌ها را پاسخ گو باشند.

در تصاویر جاسوسی این خودرو که ماه پیش منتشر شده بود، می‌توانستیم زبان طراحی جدید این شرکت را به وضوح در قسمت جلوی خودرو ببینیم. مطابق با این زبان طراحی جدید، چراغ‌های جلو طراحی زاویه دارتری دارند و چراغ‌های روزروشن عمودی مشابه آن چه در اوتلندر دیده بودیم روی این خودرو هم استفاده شده است. در تصاویر همچنین یک دریچه ورودی هوای بزرگ را زیر جلوپنجره بالا و چراغ‌های عقب جدید را می‌توانستیم ببینیم.

انتشار تصویر تیزر جدید پیکاپ میتسوبیشی L200

در بیانیه مذکور میتسوبیشی، پرفورمنس بهتر می‌تواند به معنی تغییراتی در پیشرانه‌های خودرو باشد، ولی در این لحظه، هنوز مشخص نیست که تغییرات فنی و مکانیکی این پیکاپ زیبا چه بوده است. در اروپا، این تراک در حال حاضر با یک پیشرانه توربودیزل ۲.۴ لیتری ۱۷۸ اسب بخاری در کنار یک گیربکس شش دنده دستی یا ۵ دنده اتومات حضور دارد. به احتمال زیاد این پیشرانه برای این که بتواند با مقررات آلایندگی جدید سازگار باشد دچار تغییراتی خواهد شد.

پیکاپ جدید L200 یک فیس لیفت بزرگ نسل فعلی این خودرو محسوب می‌شود. بعد از سال ۲۰۲۲ گفته می‌شود می‌توانیم منتظر نسل جدید این خودرو باشیم که روی پلت فرمی مشابه با نسل جدید نیسان ناوارا ساخته خواهد شد.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar