انتشار تصویر تیزر گلف Mk8 مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 18 آذر 97 ساعت 03:14
انتشار تصویر تیزر گلف Mk8 مدل 2020

شرکت فولکس واگن یک تیزر جدید از نسل هشتم گلف در جلسه سالانه برند فولکس واگن در شهر وولفسبورگ آلمان منتشر کرده است.

اگر تیزر قبلی این خودرو را که اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بود به یاد داشته باشید، نسل هشتم گلف ظاهر و شکل بدنه تهاجمی‌تری در مقایسه با مدل فعلی دارد. تصویر تیزر جدید منتشر شده مربوط به نسخه سه در این خودرو است و همان طور که می‌توانید ببینید، گلف جدید چراغ‌های جلو باریک‌تر، ستون عقب تیزتر، یک اسپویلر عقب و خطوط طراحی روی بدنه جدیدی خواهد داشت که چراغ‌های جلو و عقب را به هم وصل می‌کنند.

در این اسکچ هیچ قسمتی از طراحی بخش جلوی خودرو که تغییرات زیادی را شامل شده را نمی‌بینیم، ولی ابهامات ما در مورد تصاویر جاسوسی منتشر شده از گلف جدید که دو ماه پیش به بیرون درز کرده بود را تأیید می‌کند. تصاویری که در اینترنت بسیار سروصدا کردند، ولی خیلی از کارشناسان در مورد صحت و سقم آن‌ها تردید داشتند. در این اسکچ چراغ‌های جلوی مختلف آن را می‌توانیم ببینیم و این موضوع می‌تواند تأیید کند که تصاویر دو ماه پیش صحت داشته‌اند.

شرکت فولکس واگن اعلام کرده که تولید نسل هشتم گلف از ماه ژوئن ۲۰۱۹ قرار است آغاز شود. در حالی که این تاریخ را همه به عنوان زمان رونمایی گلف Mk8 شناخته‌اند، انتشار یک اسلاید در جلسه سالانه برند فولکس واگن این واقعیت را آشکار کرده که ورود به خط تولید نسل جدید گلف تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ اتفاق نخواهد افتاد. طبق این اسلاید، شرکت چند هفته قبل از تولید هاچ بک فولکس واگن I.D. قصد دارد نسل هشت گلف را وارد خط تولید کند.

با توجه به گزارش‌های اخیر، نسل جدید گلف طول بین دو محوری بزرگ‌تر از مدل فعلی دارد و همین، می‌تواند مشتریان بیشتری را به خرید آن ترغیب کند. علاوه بر این، فولکس واگن طبق گزارش‌ها از تکنولوژی نیمه خودران و همچنین حداقل یک پیشرانه هیبریدی ملایم روی نسل هشتم گلف می‌خواهد استفاده نماید. مدل قدرتمند گلف R نیز افزایش قدرت خواهد داشت.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar