انتشار جزئیات جدید نیسان قشقایی ۲۰۱۹ + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار جزئیات جدید نیسان قشقایی 2019 + تصاویر

شرکت نیسان مجموعه مدل‌های مدل پرفروش قشقایی را با یک پیشرانه توربو دیزل، یک گیربکس دو کلاچه اتومات جدید و بسیار تکنولوژی و تجهیزات به روزرسانی کرده است.

این موتور توربو ۱.۳ لیتری بنزینی جدید که با همکاری دایملر طراحی و تولید شده را می‌توانید در خودروهای دیگری مانند مرسدس A کلاس یافت و قرار است جایگزین موتورهای ۱.۲ و ۱.۶ لیتری بنزینی قبلی این خودرو شود. زیر کاپوت نیسان قشقایی جدید این پیشرانه بنزینی با دو خروجی مختلف ۱۳۸ و ۱۵۸ اسب بخاری ارائه خواهد شد.

هر دو نسخه این موتور جدید ۱.۳ لیتری قشقایی به صورت استاندارد به یک گیربکس شش دنده دستی و سیستم دیفرانسیل جلو متصل خواهند شد. البته آپشن گیربکس هفت دنده دو کلاچه اتومات فقط در نسخه مجهز به موتور ۱۵۸ اسب بخاری نیز ارائه شده است.

نیسان قشقایی 2019

هر دو نسخه این موتور ۱.۳ لیتری جدید با گیربکس دستی به ازای هر کیلومتر فقط ۱۲۱ گرم کربن دی اکسید تولید می‌کنند. در مدل ۱۵۸ اسب بخاری با گیربکس اتومات این عدد به ۱۲۲ گرم به ازای هر کیلومتر افزایش پیدا کرده است. در هر دو مدل، مصرف سوخت ترکیبی برابر با ۵.۳ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌باشد. نیسان همچنین ادعا می‌کند که این پیشرانه‌های جدید عملکرد فنی بسیار بهتری داشته و تجربه رانندگی راحت‌تری را برای مالک به ارمغان خواهند آورد.

نیسان قشقایی 2019

در کنار این پیشرانه‌های بنزینی جدید، نسخه به روز شده قشقایی به آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی شرکت با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز شده است. این سیستم جدید مانند قبل یک صفحه نمایش ۷ اینچ دارد، ولی اکنون به دکمه‌های فیزیکی کمتری مجهز بوده و بیشتر از قبل لمسی شده است.

نیسان همچنین یک اپلیکیشن جدید برای گوشی‌های هوشمند به نام Door to Door Navigation طراحی کرده است. طبق ادعای شرکت، این اپلیکیشن جدید قابلیت‌های زیادی مانند آماده کردن مسیر سفر روی گوشی و ارسال آن به خودرو را دارد.

تا پایان سال جاری میلادی فروش قشقایی در بازار اروپا شروع خواهد شد.

منبع ترجمه: cars coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar