انتشار نخستین تصاویر رسمی تویوتا سوپرا ۲۰۲۰

بروزرسانی در: پنج شنبه 29 اسفند 98 ساعت 13:32
انتشار نخستین تصاویر رسمی تویوتا سوپرا 2020

تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ قرار است چند هفته دیگر در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی رونمایی رسمی شود، ولی ظاهراً شرکت تویوتا به صورت اتفاقی تصاویر رسمی آن را لو داده است.

طبق ادعای یکی از اعضای انجمن SupraMKV، تویوتای آلمان بعد از ثبت نام آن‌ها در لیست انتظار سوپرا این دو عکس را برای وی فرستاده است. ما تلاش کردیم با ثبت نام در لیست انتظار مذکور این تصاویر را دریافت کنیم، ولی برای ما دو تصویر از نمونه با پوشش استتاری ارسال شد.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این دو تصویر بیندازیم. در بخش جلوی سوپرا سه دریچه هوای بزرگ و یک جفت چراغ LED به شدت به چشم می‌زنند. ما همچنین می‌توانیم یک اسپلیتر جلو و باله‌های جلویی که اوایل ماه جاری میلادی در تصویر یک مدل جاسوسی دیده بودیم را می‌توانیم ببینیم.

عقب‌تر که می ریم شاهد دریچه‌های هوایی روی گلگیرهای جلو و یک پنجره جلوی شیب دار هستیم. سوپرا همچنین به یک سقف موج دار، رکاب‌های کناری آیرودینامیکی و رینگ‌های سبک وزن و یک سیستم ترمزهای پرفورمنس مجهز شده است.

در بخش عقب نیز شاهد یک طراحی اسپرت هستیم که یک اسپویلر بزرگ و چراغ‌هایی زیبا از موارد قابل توجه آن می‌باشند. از دیگر موارد قابل توجه این بخش می‌توان به سپر عقب تهاجمی با دیفیوزر و چراغ ترمز وسط الهام گرفته از خودروهای فرمول یک اشاره کرد.

در حالی که در این تصاویر خبری از کابین نیست، به لطف تصاویر جاسوسی مختلفی که تاکنون از سوپرای جدید منتشر شده تقریباً می دانیم که انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم. داخل کابین سوپرا ۲۰۲۰ راننده پشت یک فرمان سه پر و یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی خواهد نشست. دیگر موارد قابل توجه کابین شامل دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع زیبا، صفحه نمایش تبلت مانند و برخی تزئینات فلزی می‌شود.

تویوتا تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی خودرو منتشر نکرده، ولی تتسویا تادا، مهندس ارشد سوپرا قبلاً تأیید کرده بود که این خودرو قدرت مورد نیازش را از یک موتور شش سیلندر خطی ساخت بی ام و تأمین خواهد کرد. در بی ام و Z4 M40i، این موتور ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این ترکیب خودرو را قادر می‌سازد تا ظرف ۴.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت افزایش دهد.

ما همچنین می‌توانیم انتظار کمک فنرهای هوشمند و یک دیفرانسیل عقب لغزش محدود را داشته باشیم. این مدل همچنین تقسیم وزن ۵۰/۵۰ داشته و بدنه آن استحکامی در حد و اندازه لکسوس LFA را دارد.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar