انتشار ویدیو تبلیغاتی جدید بی ام و ایکس ۷

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:47
انتشار ویدیو تبلیغاتی جدید بی ام و ایکس 7

شرکت بی ام و در حال انجام کارهای نهایی روی ایکس ۷ مدل ۲۰۱۹ می‌باشد و همین چند روز پیش، یک ویدیو تبلیغاتی جدید از آن که خودرو را در حال پشت سر گذاشتن آزمایش‌هایی سخت نشان می‌دهد منتشر کرده است.

این خودرو که تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود، در پروسه طراحی و توسعه خودرو بارها آزمایش‌های مختلفی را گذرانده است. همان طور که بی ام و گفته، این کراس اور برای برخی تست‌ها به شهر آریپلوگ در سوئد منتقل شده و در آن جا، در شرایط برقی و یخی مورد آزمایش قرار گرفته است.

از آن جایی که خریداران این خودرو از بازارهای مختلفی خواهند بود، بی ام و همچنین ایکس ۷ را به آفریقا برده و آزمایش‌های استقامت مسافت‌های کوتاه را در جاده‌های خاکی و بیابان‌های قاره سیاه انجام داده است. اکثریت خریداران این خودرو ولی در آب و هوای بسیار سرد یا بسیار گرم زندگی نمی‌کنند، به همین دلیل مهندسان شرکت آزمایش‌های گسترده‌ای نیز در محیط‌های شهری انجام داده‌اند.

این آزمایش‌های بیشتر روی قابلیت‌های کراس اور جدید بی ام و در ترافیک‌های سنگین و همچنین اتوبان تمرکز داشته است. این شاسی بلند جدید همچنین آزمایش‌های مختلفی روی جاده‌های متفاوت پشت سر گذاشته تا میزان سازگاری آن با شرایط رانندگی متفاوت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتشار ویدیو تبلیغاتی جدید بی ام و ایکس 7

بی ام و می‌گوید نتایج این آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند که ایکس ۷ عملکرد آفرود فوق العاده ای در عین ارائه یک تجربه رانندگی بسیار پویا و دینامیک دارد. بی ام و وارد جزئیات نشده، ولی اشاره کرده که این مدل فضای کابین بسیار زیادی خواهد داشت و با تجهیزات و امکانات بسیار خاصی قرار است روانه بازار شود. کمپانی در بخشی از بیانیه خود همچنین گفته که ایکس ۷ ظاهر بسیار زیبایی هم دارد.

با این مورد البته ما خیلی موافق نیستیم. زیرا برخی تصاویر منتشر شده از خودرو نشان می‌دهند که این شاسی بلند جدید آلمان‌ها طراحی ظاهری بسیار ساده‌ای دارد. گرچه، مدل نهایی شباهت زیادی به کانسپت X7 iPerformance خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود مانند سری ۷، این مدل به برخی تزئینات کرومی در بخش پایینی طراحی جلوی خود مجهز خواهد بود.

از آن جایی که این خودرو مبتنی بر ایکس ۵ مدل ۲۰۱۹ ساخته شده، می‌توان انتظار داشت که گزینه‌های موتور دو خودرو مشابه هم باشند. از این رو می‌توان گفت کراس اور مذکور با یک موتور شش سیلندر خطی ۳ لیتری ۳۳۵ آب بخاری یا یک پیشرانه توربو دوقلو ۴.۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی ۴۵۶ اسب بخاری وارد بازار خواهد شد. همچنین اخیراً شایعاتی در مورد احتمال یک مدل قدرتمند آن با موتور هشت سیلندر خورجینی خودروی M850i منتشر شده است. این موتور ۵۲۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

احتمال عرضه نسخه پلاگین هیبریدی و دیزلی آن را هم بی ام و تاکنون رد نکرده است. مدل پایه دیزلی آن احتمالاً به یک موتور ۳ لیتری توربو شش سیلندر خطی با ۲۶۱ اسب بخار نیرو و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز خواهد شد. احتمال عرضه یک نسخه دیزلی با موتور ۳ لیتری شش سیلندر ۴ توربو با ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور هم وجود دارد.

بی ام و می‌گوید تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ این شاسی بلند جدید را رونمایی خواهد کرد. بهترین حدس ما، نمایشگاه خودروی لس آنجلس است که پاییز امسال برگزار خواهد شد.

منبع ترجمه: carscoops

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar