انتشار گالری تصاویر جدید سئات تاراکو ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
انتشار گالری تصاویر جدید سئات تاراکو 2019

بعد از رونمایی کوچک‌ترین کراس آور شرکت سئات به نام آرونا TGI که دیروز اتفاق افتاد، سئات اکنون می‌خواهد توجه همه را به بزرگ‌ترین مدل شاسی بلند خود جلب کند. شاسی بلند تاراکو که اوایل همین ماه رونمایی شده را می‌توان رقیب مستقیم سئات برای اشکودا کودیاک دانست. اکنون با نگاهی دقیق‌تر به این خودرو در گالری تصاویر آن به خوبی می‌توانیم متوجه این موضوع بشویم.

به سبک همه مدل‌های سئات، تاراکو در طراحی بدنه ظاهری خشن‌تر با خطوط تیزتری در مقایسه با اشکودا کودیاک دارد و خیلی‌ها معتقدند همین موضوع می‌تواند در جلب توجه جوانان به این خودرو بسیار مهم باشد. نکته جالب این که، این مدل جدید با سبک طراحی جدید خود، راه را برای یک زبان طراحی تازه که مدل‌های آن را طی سال‌های آتی خواهیم دید باز می‌کند. نسل بعدی لئون یکی از خودروهایی است که از همین زبان طراحی استفاده کرده و سال ۲۰۱۹ قرار است رونمایی شود.

انتشار گالری تصاویر جدید سئات تاراکو 2019

درست مانند اشکودا کودیاک و فولکس واگن تیگوان، شاسی بلند جدید تاراکو هم در دو نسخه ۵ و ۷ سرنشین روانه بازار خواهد شد. شرکت برای این خودرو فقط دو تریم به نام‌های استایل و اکسلنس در نظر گرفته است. تمامی چراغ‌های این خودرو به صورت استاندارد LED هستند.

مجموعه موتورهایی که شرکت برای آن در نظر گرفته خیلی شلوغ نیست و شامل یک ۱.۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری و ۲ لیتری ۱۹۰ اسب بخاری در کنار یک پیشرانه ۲ لیتری دیزلی در دو نسخه ۱۵۰ و ۱۹۰ اسب بخاری می‌شود. بسته به خواسته شما و با توجه به موتور انتخابی، این شاسی بلند بزرگ دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل، یک گیربکس شش دنده دستی و هفت سرعته اتومات DSG خواهد داشت.

این خودرو که در خانواده سئات بالاتر از آتکا قرار دارد، به عنوان مدل پرچم دار شرکت نتیجه همکاری مشترک تیم‌های مختلف اسپانیایی و آلمانی است. این خودرو هفته آتی در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی عمومی خواهد شد و فروش آن از اوایل سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar