با محصولات جدید ام جی برای بازار ایران آشنا شوید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
با محصولات جدید ام جی برای بازار ایران آشنا شوید

محصولات ام جی اولین بار با مدیا موتورز به کشور وارد شدند، بعد از گذشت نزدیک به ده سال از فعالیت مدیا موتورز، سایک موتور مالک ام جی تصمیم به حضور پررنگ‌تر در ایران گرفت، بدین سبب، شرکای جدید هم برای همکاری در ایران انتخاب کرد، در راستای این تحوالات، سایک موتور سال پیش با شرکت صنعت خودروی آذربایجان برای تولید ام جی ۳۶۰ به توافق رسید و تولید این اتومبیل در حال حاضر در شهر تبریز در حال انجام است، ولی این کافی نبود و ام‌جی برای حضور پررنگ‌تر در بازار ایران، با یک شریک تازه به نام شرکت خودروسازی فردا هم به توافق رسید.

طول چند روز گذشته چند محصول تازه‌ام جی برای بازار کشور در نمایشگاه مرکزی این شرکت در خیابان شریعتی تهران به نمایش درامدند

ام جی RX5

لازم به ذکر است هم اکنون هنوز برنامه‌های دقیق شرکت خودروسازی فردا برای چگونگی عرضه این خودروها در کشور اعلام نشده است، ولی بنظر می‌رسد نخستین خودروی این شرکت برای بازار کشور، ام جی RX5 کراس اوور همزاد ام جی GS است.

این اتومبیل قرار است در شهر سمنان مونتاژ شده و به بازار ایران ارائه شود.

RX5 از شاسی و قوای فنی آشنای ام جی GS بهره می‌برد، موتور ای ۴ سیلندر مجهز به توربوشارژ با ۲۲۰ اسب بخار قدرتو ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور. جعبه دنده این اتومبیل هم ۷ دنده دو کلاجه می‌باشد.

RX5 احتمالاً در کشور با دو مدل ۴ چرخ متحرک، یا دیفرانسیل جلو و در دو سطح آپشن گوناگون ارائه خواهد شد.

ام جی ۶

ام جی ۶ به عنوان خوشنامترین و پرمخاطب‌ترین اتومبیل این خودروساز چینی- انگلیسی در بازار کشور شناخته می‌شود. ولی نسل دوم این اتومبیل در سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی معرفی شده است. ام جی ۶ در نظر گرفته شده برای بازار کشور، به موتور ۱٫۵ لیتری توربو با ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است. این اتومبیل به جعبه دنده دو کلاچه ۷ سرعته مجهز است و از نظر امکانات رفاهی، ایمنی و هم کیفیت متریال داخلی در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد.

ام جی ZS

شاسی بلند کوچک تازه‌ام جی، zs نام دارد.

این اتومبیل که در بازار انگلیس XS نام دارد، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. جعبه دنده این اتومبیل هم ۴ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن می‌باشد. این اتومبیل در صورت عرضه به بازار کشور، با اتومبیل‌هایی مانند سانگ‌یانگ تیوولی و رنو کپچر رقابت خواهد کرد.

ام جی ۳

فیس لیفت تازه‌ام جی ۳ امسال به بازار جهانی معرفی شد ونسخه انتخابی خودروسازی فردا برای بازار کشور هم از آن نمونه است.

فیس لیفت ام جی ۳ از نظر ظاهری به اتومبیل‌های تازه این کمپانی شبیه ترشده، این مدل به همان موتور ۱٫۵ لیتریقبلی مجهز است، ولی با اضافه شدن سیستم نت بلو، ۱۱۵ اسب بخارقدرت و ۱۵۰ نیوتون مترگشتاور تولید می‌کند.

جعبه دنده amt نمونه‌های پیشین هم جای خود را به یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک داده است.

پیشبینی شما از عملکرد این کمپانی چیست؟

از نظر شما کدام یک از این اتومبیل‌ها جذابیت بیشتر و شانس بالاتری برای موفقیت در بازار کشور دارد؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "با محصولات جدید ام جی برای بازار ایران آشنا شوید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

ای ولا امیدوارم سریع وارد کشور شه

فرشاد
مهمان

Rx6 ماشین جالبتر و خوش فروشتری به نظر میاد اگه قیمت خوبی بخوره نسبت به خدماتش

محمد
مهمان

امیدوارم هر چه زودتر این محصولات به بازار عرضه شن با این اوضاع و احوال هر احظه امکان داره سایک پشیمون شه

علی
مهمان

سلام
مونتاژ در ایران خیال مشتری رو بابت خدمات پس از فروش و بازار نسبتا بهتر‌ راحت میکنه اما شرایط اقتصادی تا درست نشه نمیشه با قیمت عاقلانه سراغ این چینی های خوب مثل ام جی و هاوال و بی وای دی و … رفت چون رو قیمت بالا کسی دلش نمیاد ژاپن و کره ای های کارکرده ولی تمیز رو بی خیال شه و بره سراغ یک ماشین چینی با افت قیمت بالا و بازار نه چندان قوی …
من ام جی ۶ رو سوار شدم ماشین خوبیه خداییش ولی فوق العاده بد بازاره و خدمات متوسط داره

علیرضا
مهمان

ای کاش حداقل یه مدل اسپرت هم بینشون بود

رضا
مهمان

ام جی عالیه حیف که هیچ وقت صاحب درستی تو ایران نداشته