برنامه گک موتور برای رونمایی از کانسپت هفت سرنشین الکتریکی Entranze در دیترویت

بروزرسانی در: یکشنبه 23 دی 97 ساعت 03:15
برنامه گک موتور برای رونمایی از کانسپت هفت سرنشین الکتریکی Entranze در دیترویت

جزئیات این خبر در حال حاضر در دست نیست ولی صورت کلی قضیه بسیار ساده و واضح است. گک موتور (خودروساز چینی که با نام ترامپچی هم در چین شناخته می‌شود) قصد دارد در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ حضور پیدا کرده و از یک کانسپت الکتریکی به نام Entranze رونمایی کند.

در بیانیه مطبوعاتی که در همین زمینه منتشر شده، گک موتور این خودرو را یک مدل شاسی بلند معرفی کرده است. در حالی که این شرکت هیچ اشاره‌ای که نکرده که تصویر بالا مربوط به این خودرو است، ولی به نظر نمی‌رسد این تصویر مربوط به مدل‌های دیگر شرکت باشد و چند روز دیگر باید شاهد رونمایی آن در دیترویت باشیم. در هر حال، Entranze یک شاسی بلند هفت سرنشین الکتریکی است که گک موتور از آن به عنوان یک خودروی خانوادگی مدرن یاد می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این خودرو باید تا روز دوشنبه صبر کنیم. بیایید امیدوارم باشیم که برخلاف کانسپت Enverge که گک موتور سال پیش در همین نمایشگاه رونمایی کرد، Entranze پنجره‌های کناری داشته باشد.

در طراحی خودروی الکتریکی Entranze که در کنفرانس مطبوعاتی گک موتور در نمایشگاه خودروی دیترویت روز دوشنبه رونمایی خواهد شد، روی بحث تکنولوژی تمرکز زیادی شده است و در همین راستا، علاوه بر داشتن پیشرانه‌ای الکتریکی، این خودرو به قابلیت‌های رانندگی خودران نیز مجهز خواهد بود. طراحی و ساخت این خودرو زیر نظر پونتوس فونتاس، مدیر طراحی گک موتور و در مرکز طراحی لس آنجلس شرکت انجام شده است. فونتاس قبلاً خودروهای مختلفی برای شرکت‌هایی مانند ولوو، فراری، کیا و اخیراً فارادی فیوچر طراحی کرده بود.

گک موتور همچنین قصد دارد دو مدل تقریباً جدید خود را به نمایشگاه دیترویت بیاورد. این دو مدل شامل کراس اور GS5 که در نمایشگاه پاریس سال پیش رونمایی شده بود و مینی ون GM6 که اوایل ماه جاری در چین معرفی شد می‌باشد. روز دوشنبه هر دو خودرو معرفی آمریکای شمالی خود را پشت سر خواهند گذاشت.

گک موتور برنامه‌های زیادی برای بازار آمریکا داشته و قصد دارد در آینده‌ای نزدیک خودروهای خود را در این کشور به فروش برساند. در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸، ژانگ فان، مهندس آرش گک موتور گفته بود که آن‌ها می‌خواهند نخستین شاسی بلند بنزینی خود را تا سه ماهه چهارم امسال روانه بازار آمریکا کنند. وی همچنین اشاره کرده بود که بعد از آن، شاهد ورود یک شاسی بلند الکتریکی به بازار آمریکا در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ خواهیم بود. شاید کانسپت Entranze قرار است پیش نمایشی از همین مدل شاسی بلند باشد.

منبع ترجمه: Autoblog

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar