بنتلی بنتایگا کوپه احتمالاً سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
بنتلی بنتایگا کوپه احتمالاً سال 2019 معرفی خواهد شد

جنون شاسی بلندهای کوپه روز به روز تقریباً همه برندهای گروه خودروسازی فولکس واگن را می‌گیرد و پس از رونمایی از آئودی Q8 که همین چند وقت پیش اتفاق افتاد، آلمان ظاهراً اکنون در حال کار روی یک نسخه جدید از بنتلی بنتایگا هستند.

این خودرو که هنوز به صورت غیر رسمی بنتلی بنتایگا کوپه لقب گرفته، به گزارش نشریه آلمانی اتوبیلد احتمالاً سال آینده رونمایی خواهد شد. اگر این ادعا درست از آب در بیاید، می‌توانیم انتظار یک سقف خط شیب دار برای بنتایگا داشته باشیم که البته، تأثیر منفی زیادی روی فضای سر سرنشین‌های عقب و فضای بار خودرو خواهد گذاشت.

تغییرات طراحی به این مورد محدود نخواهد شد، ظاهراً دومین بادی استایل این شاسی بلند لوکس ینتلی ممکن است پیش نمایشی از مدل فیس لیفت بنتایگا هم باشد. از این رو، ممکن است این خودرو با چراغ‌ها و سپرهایی متفاوت در هر دو بخش جلو و عقب و بعضی تغییرات داخل کابین به بازار بیاید.

هنوز مشخص نیست که شرکت از چه پیشرانه‌ای برای آن استفاده خواهد کرد. با این حال، با توجه به شخصیت خاص خودرو، ما احتمال می‌دهیم گزینه اصلی یک موتور دوازده سیلندر W شکل بنزینی باشد. این موتور توربو دوقلو ۶۰۰ اسب بخار نیرو و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور در مدل فعلی بنتایگا تولید می‌کند و با کمک آن، خودرو قادر است در ۴.۱ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر افزایش داده و حداکثر سرعتی برابر با ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

بنتلی بنتایگا کوپه تنها مدل فعلی در دست طراحی و توسعه توسط مهندسان و طراحان این شرکت بریتانیایی نیست و آن‌ها، طبق برخی گزارش‌ها می‌خواهند از یک نسخه جدید این شاسی بلند به نام Speed رونمایی کنند. این مدل گفته می‌شود با ۶۴۱ اسب بخار نیرو به جنگ لامبورگینی اوروس خواهد رفت و شاهد تغییراتی در طراحی بدنه آن هم خواهیم بود. بنتلی بنتایگا اسپید احتمالاً سال آینده وارد بازار شود.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar