تحویل نخستین هیوندای نکسو بازار آمریکا + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 9 دی 97 ساعت 11:34
تحویل نخستین هیوندای نکسو بازار آمریکا + تصاویر

شرکت هیوندای از خودروی نکسو در نمایشگاه سال پیش CES در لاس وگاس رونمایی کرد و امروز، نخستین مدل آمریکا را به یک مشتری در ایالت کالیفرنیا تحویل داده است.

علاوه بر اعلام این خبر، هیوندای همچنین گفته که این کراس آور زیبا قیمت پایه‌ای برابر با ۵۸ هزار و ۳۰۰ دلار خواهد داشت. این عدد ۶۵ دلار از قیمت پایه تویوتا میرای کم‌تر بوده و البته، ۵ هزار دلار یارانه ایالت کالیفرنیا در آن حساب نشده است.

البته خبر خوب این که هیوندای گفته در سال اول همه سرویس‌ها و خدمات این خودرو رایگان خواهند بود. خریداران نکسو همچنین کارت‌های هدیه سوخت گیری هیدروژن به ارزش ۱۳ هزار دلار دریافت خواهند کرد که طی سه سال نخستین خریداری خودرو می‌توانند استفاده کنند.

تحویل نخستین هیوندای نکسو بازار آمریکا + تصاویر

کسانی که به دنبال لیزینگ هیوندای نکسو هستند می‌توانند این کار را به قیمت ۳۹۹ دلار برای ۳۶ ماه انجام بدهند. هیوندای در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به پیش پرداخت برای لیزینگ نکرده است. مدل پایه این خودروی کره‌ای هیدروژنی به صورت استاندارد به چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی مجهز می‌باشد.

مدل پایه این خودرو که نکسو بلو نامیده می‌شود به تجهیزات و آپشن های خوبی مجهز بوده و مواردی مانند فرمان چرمی و صندلی‌های جلوی گرم شو را داخل کابین می‌توانید بیابید. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به آینه دید عقب تار شونده، سیستم تهویه مطبوع اتومات دوگانه، شارژر بی سیم تلفن همراه و یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی با ناوبری ماهواره‌ای اشاره کرد.

مانند بسیاری از خودروهای جدید دیگر، نکسو بلو هم به سیستم‌های کمکی رانندگی زیادی مجهز است. از آن جمله می‌توانیم به مواردی مانند کمکی تصادف شاخ به شاخ، مانیتور نقاط کور، هشدار تصادف نقاط کور، هشدار تصادف از عقب، کمکی حفظ مسیر با هشدار خروج از خط اشاره کنیم.

تحویل نخستین هیوندای نکسو بازار آمریکا + تصاویر

مدل لوکس نکسو لیمیتد برای لیزینگ گران‌تر بوده و ماهیانه ۴۴۹ دلار برای آن باید پرداخت کنید. گرچه، با انتخاب این مدل مواردی مانند صندلی‌های جلوی گرم شو و تهویه دار، فرمان گرم شو و سیستم صوتی با هشت بلندگو در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. دیگر موارد قابل توجه این مدل سانروف برقی، سنسور پارک و رینگ‌های ۱۹ اینچ آلیاژی است.

هر دو مدل به یک پیشرانه هیدروژنی و یک موتور الکتریکی مجهزند و روی هم رفته ۱۶۱ اسب بخار قدرت دارند. این ترکیب خودرو را قادر می‌سازد تا ظرف ۹.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت افزایش دهد.

نکسو بلو با یک بار سوخت گیری ۶۱۱ کیلومتر را می‌تواند طی کند. نکسو لیمیتد به دلیل پرفورمنس بهتر ظرفیت پیمایش کم‌تری معادل ۵۶۹ کیلومتر دارد.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar