تریم جدید X22 با ESP و آپشن های رفاهی جدید آمده است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تریم جدید X22 با ESP و آپشن های رفاهی جدید آمده است

ام وی‌ام ایکس ۲۲ خودرویی موفق در سگمنت کراس اوور های شهری است که با برخورداری از طراحی جذاب و جوان پسند خود موفق بود در مدت زمان اندک سهم خوبی از بازار خودرویی ایران را از آن خود کند.

این خودرو در کنار طراحی موفق خود از گستره وسیعی از امکانات رفاهی خوبی مواجه است که رانندگی را در شهر و در مسیرهای برون شهری با ضریب اعتماد بالاتری برای راننده و سرنشینان میسر می‌کند.

بتازگی گروه صنعتی مدیران خودرو با ارائه نسخه تازه‌ای در مدل اتوماتیک شاخص‌های ایمنی را در این خودرو بهبود داده تا ضریب ایمنی و اعتماد به این خودرو را در عمل و در استفاده برای متقاضیان افزایش داده باشد. این تغییرات حاوی دو بخش ایمنی و امکانات رفاهی خودرو است. اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP به خودرو ایکس ۲۲ ظرفیت عکس العمل های ناگهانی را در این خودرو افزایش می‌دهد و در آخر ضریب ایمنی و قابلیت اعتماد به این خودرو را چندین برابر می‌کند. سیستم ESP هنگام تغییر مسیر ناخواسته خودرو، با ایجاد گشتاور خنثی آن را به مسیر قبلی خود باز می‌گرداند و مانع از بروز انحراف از جاده می‌شود.

در ادامه این تغییر سیستم کنترل فشار باد تایر یا TPMS به این خودرو اضافه شده است تا راننده در حال رانندگی از شرایط تایرها مطلع باشد تا در صورت نیاز و پیش از حادثه ناگوار و یا آغاز سفرهای طولانی اقدامات لازم را انجام دهد. همینطور اضافه شدن کنسول میانی به این نسخه راحتی راننده و سرنشین جلو را به ویژه در سفرهای طولانی به شدت افزایش خواهد داد.

تیپ جدید ام وی ام x22

هم اکنون فروش این نسخه با قیمت قطعی و ۴۵ درصد تسهیلات وام بلند مدت در همه نمایندگی‌های مدیران خودرو مهیا بوده و علاقه مندان می‌توانند نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر خود خرید خود را نهایی کنند.

برای دریافت اطلاعت بیشتر در خصوص محصولات ام وی‌ام و شرایط فروش آن به وبسایت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "تریم جدید X22 با ESP و آپشن های رفاهی جدید آمده است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رحیمی
مهمان

این اپشنها رو چطور میتونیم به ماشین خودمون اضافه کنیم

کیوان
مهمان

چطوری اپشن های جدید میتوان اضافه کرد