جک S3 را بیشتر بشناسید

بروزرسانی در: چهارشنبه 24 بهمن 97 ساعت 13:38
جک S3 را بیشتر بشناسید

گروه خودروسازی کرمان موتور در ایران مسئولیت وارد کردن و مونتاژ محصولات تولیدی جک را برعهده دارد. تا به حال خودروهایی نظیر اس ۵ یا J5، J4، جک J3 و جک توجوی سدان ... به سیستم فروش این گروه راه یافته تا علاقمندان به داشتن آنها، به خرید آن اقدام کنند. یکی دیگر از محصولات جک که کرمان موتور آن را مونتاژ می‌کند، شاسی بلند s3 است که نسخه کوچک و جمع و جور شده s5 است.

خودروهای ساخت کمپانی چینی جک را چند سالی است در خیابان‌های شهرهایمان می‌بینیم. این کمپانی که یکی از معدود شرکت‌های موفق در زمینه خودروسازی کشور چین هست، تا به حال توانسته رضایت متقاضیان خود را تا اندازه زیادی به دست آورد، شاید بیشتر افراد با مدل‌هایی مثل جک جی ۵ یا جک s5 بیشتر از دیگر مدل‌های این برند آشنایی داشته باشند. در این مطلب می‌خواهیم یکی از شاسی بلندهای این برند را معرفی کنیم که در میان دیگر محصولات جک، جدید به شمار می‌آید.

تاریخچه کمپانی جک

این کمپانی که در اصل به نام جی‌ای سی است و به اختصار آن را جک می‌نامند از سال ۱۹۶۴ میلادی تحت عنوان خودروسازی هیفی جیانگ هوای آغاز به کار کرد و در سال ۱۹۹۷ به نام گروه خودروسازی آنهوئی جیانگ هوای تغییر نام داد. این شرکت در شروع کار خود به تولید کامیون‌های تجاری مشغول بود و در ابتدای قرن حاضر فعالیت خود را در زمینه خودروهای سواری ادامه داد. جک در اوایل سال ۲۰۰۰ به منظور توسعه خط تولید محصولاتش اقدام به برقراری همکاری با کمپانی هیوندای موتورز کرد و به همین دلیل در طراحی محصولات خود به میزان زیادی از این کمپانی الهام گرفته است. در سال ۲۰۰۳ کمپانی جک به مونتاژ محصولات هیوندای اقدام کرد تا سال ۲۰۰۷ که این همکاری پایان یافت.

گروه خودروسازی کرمان موتور در ایران مسئولیت وارد کردن و مونتاژ محصولات تولیدی جک را برعهده دارد. تا به حال خودروهایی مانند اس ۵ یا J5، J4، جک J3 و جک توجوی سدان ... به سیستم فروش این شرکت راه یافته تا علاقمندان به داشتن آنها، به خرید آن اقدام کنند. یکی دیگر از محصولات جک که کرمان موتور آن را مونتاژ می‌کند، کراس آور s3 است که نسخه کوچک و جمع و جور شده s5 است.

درباره s3

حتماً مدتی‌ست که در بیلبوردهای شهر خودروی شاسی بلند خوش قیافه‌ای به رنگ قرمز دیده‌اید که برای عاشقان خودرو دلربایی می‌کند، این مدل جک اس ۳ اتومات است. در واقع تجربه موفق تولید جک اس ۵ موجب شد تا کرمان موتور برادر کوچک‌تر آن را به نام اس ۳ راهی بازار مصرف کند. نخستین بار فروش جک s3 از تیرماه سال ۹۶ با قیمت تقریباً ۷۲ میلیون تومان شروع شد و بعدها با افزایش قیمت خودرو در بازار ایران، قیمت اس ۳ بیشتر شد تا جاییکه این روزها، اس ۳ با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد! جالب است مدل قرمز رنگ آن که بدین جذابی است را فقط برای تبلیغات بیلبوردها طراحی کرده‌اند و رنگ‌های که برای متقاضیان عرضه می‌شود نقره‌ای، طوسی، سفید، مشکی و یا در بعضی دوره‌های فروش سرمه‌ای یا قهوه‌ای است.

این شاسی بلند کوچک که بر طبق اعلام کرمان موتور فقط ۴ آپشن از اس ۵ کمتر دارد به دلایل ذیل توانسته موفق ظاهر شود.

فرمان برقی این خودرو نرم است و هدایت آن به راحتی آنجام می‌شود، ارتفاع آن به طوری است که راننده به خوبی بر خودرو و جاده مسلط است. همچنین طراحی بدنه آن شکیل و طراحی کابین آن تا اندازه زیادی قابل قبول است، به ویژه صندلی‌ها جوری طراحی شده که سرنشینان با آسایش و راحتی می‌توانند روی آنها ساعت‌ها بنشینند.

ضمن اینکه این خودرو ایمن و محکم است، بطوریکه می‌تواند در برابر ضربات محکم مقاومت رضایت بخشی از خود نشان دهد. تجیهزات و آپشن‌های خوبی دارد که از آن جمله می‌توان به نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و با درگاه‌های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولتی و سیستم ناوبری ماهواره‌ای اشاره کرد.

در آخر باید بگوییم که جک s3 سیستم تعلیق بسیار خوبی دارد. این سیستم تعلیق بسیار نرم است بطوریکه هنگام عبور از روی سرعت گیرها و دست اندازها به خوبی متوجه این امر خواهید شد.

جک S3 را بیشتر بشناسید

ایلنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar