حضور لیموزین جدید ترامپ در خیابان‌های نیویورک + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
حضور لیموزین جدید ترامپ در خیابان‌های نیویورک + ویدیو

لیموزین جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی وارد خدمت در دولت این کشور شده و تصاویری از آن طی آخر هفته گذشته در خیابان‌های نیویورک شکار عکاسان شده است.

این خودرو که در مقایسه با مدل قبلی خود ظاهری بسیار مدرن‌تر دارد، از نظر ظاهری بسیار شبیه به یک نسخه بزرگ‌تر کادیلاک سی تی ۶ می‌باشد. گرچه، تفاوت‌هایی بین آن دو دیده می‌شود که می‌توان از آن جمله به یک جلوپنجره خاص و چراغ‌های جلو با طراحی ساده‌تر اشاره کرد. این لیموزین همچنین روی یک پلت فرم کاملاً متفاوت ساخته شده و بدنه‌ای زرهی دارد.

هنوز اطلاعات زیادی از این لیموزین در دست نیست، ولی فوکس نیوز گزارشی منتشر کرده که قرارداد دولت آمریکا با جنرال موتورز برای تقریباً ۱۲ دستگاه لیموزین حدوداً ۱۵.۸ میلیون دلار ارزش دارد. روز یکشنبه حداقل دو دستگاه از این خودرو در نیویورک دیده شده است.

سرویس مخفی کاخ سفید نیز اطلاعات زیادی در مورد این خودرو منتشر نکرده، ولی گزارش‌های منتشره حاکی از آن هستند که خودرو مبتنی بر یک پلت فرم تراک ساخته شده و وزنی بین ۶۸۰۰ تا ۹۰۰۰ کیلوگرم دارد. همچنین گفته می‌شود این خودرو ظرفیت هفت سرنشین داشته و محفظه سرنشین عقب جا برای رئیس جمهور و چهار مشاور او دارد.

این لیموزین جدید جایگزین مدل قبلی Beast می‌شود که از سال ۲۰۰۹ در خدمت دولت آمریکا بوده است. با توجه به سن نسبتاً بالای مدل فعلی، بر کسی پوشیده نیست که لیموزین جدید به تکنولوژی‌های بسیار مدرنی مجهز می‌باشد.

ترامپ تنها رهبر جهانی نیست که بالاخره لیموزین جدید خود را دریافت کرده است. دو ماه پیش بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم سوگند آئوروس سنات، لیموزین جدید خود را رونمایی کرد. این خودروی روسی اخیراً در نمایشگاه خودروی مسکو هم حضور داشت و رسانه‌ها توانستند به خوبی با طراحی الهام گرفته آن از رولز رویس و دو پیشرانه ارائه شده آشنا شوند.

مدل پایه سنات از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی ۴.۴ لیتری و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که روی هم رفته ۵۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این خودرو را همچنین با یک پیشرانه دوازده سیلندر خورجینی ۶.۶ لیتری ۸۴۸ اسب بخاری می‌توان سفارش داد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar