رقیب جدید تسلا سمی، کامیون برقی کامینز

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رقیب جدید تسلا سمی، کامیون برقی کامینز

کامینز با خرید کمپانی افیشنت درایوترینز مستقر در سیلیکون ولی کالیفرنیا، قدم بزرگی در توسعه فناوری خودروی الکتریکی و بهبود کسب وکار کامیون برقی برداشت.

کامینز (Cummins) با روش کسب مالکیت کمپانی افیشنت درایوترینز (Efficient Drivetrains)، قابلیت خود را در تولید کامیون برقی افزایش می دهد. پایگاه اصلی افیشنت درایوترینز (EDI) که یکی از تامین کنندگان پیشرانه برقی و سیستم محرکه هیبرید می باشد در سیلیکون ولی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. در حال حاضر جزئیاتی در مورد قرارداد کامینز و افیشنت درایوترینز منتشر نشده است، چرا که نهایی شدن این توافق در سه ماهه سوم امسال صورت خواهد گرفت. این موضوع می تواند کامینز را به عنوان رقیبی جدی و سرسخت برای تسلا و کامیون برقی سمی (Semi) معرفی کند.

کمپانی درایوترینز با شهرت زیاد در تولید سیستم محرکه برقی برای اتوبوس و کامیون های تمام الکتریکی و پلاگین هیبرید، با امضای این قرارداد به زیرمجموعه کامینز تبدیل می‌شود؛ الحاق EDI به کامینز، یکی از آخرین تلاش های این کمپانی برای تبدیل شدن به رهبر جهانی در زمینه فناوری خودروی الکتریکی محسوب می شود. قبل از این کامینز با خریداری کمپانی انگلیسی جانسون متی باتری سیستمز و برند برامو (Brammo) مستقر در شمال آمریکا، قدم بزرگی در گسترش فعالیت‌های خود برداشت.

رقیب جدید تسلا سمی، کامیون برقی کامینز

کامینز بیش از ده سال قبل قابلیت های خود در برقی سازی خودرو را بهبود بخشید. در طول ۹ ماه اخیر و با افزایش تلاش های استراتژیک برای بهبود توانایی در زمینه ذخیره سازی انرژی برق، سرمایه گذاری در این زمینه گسترش یافت. خرید کمپانی‌های جانسون متی باتری سیستمز و برامو به بهبود کامینز کمک فراوانی کرد. پس از اضافه شدن سیستم‌های محرکه تمام الکتریکی و چهار حالته هیبریدی، EDI می تواند تخصص کامینز را در تولید محصولات برقی افزایش دهد. امروزه سیستم هیبریدی EDI از مهم ترین محصولات در بازار به شمار می رود و می تواند بین حالت‌های تمام الکتریکی، سری و موازی تغییر کند.

ناوگان برقی کامینز مجهز به سیستم‌های برقی-هیبریدی EDI تا به امروز بالغ بر ۹.۵ میلیون کیلومتر در جاده‌های ایالات متحده و چین سفر کرده‌اند. استفاده از فناوری، تجربه و پایگاه متمایز EDI در میان خریداران، می تواند قابلیت کامینز را در بازار خودروی الکتریکی توسعه دهد و سهم چشمگیری از فروش بازار را به آن اختصاص دهد.

تام لاینبرگر، رئیس و عضو هیئت مدیره کمپانی کامینز گفت: در شرایطی که درخواست برای انرژی و فناوری های مرتبط با آن در حال تکامل هستند، کامینز هم چنان متعهد به نوآوری هایی است که راهکارهای مناسبی برای کمک به خریداران ارائه می دهد. تسلط کامینز بر EDI در کنار بهره گیری از نیروی کار خبره، قابلیت در زمینه تولید خودروی برقی و ساخت فناوری مدرن، می تواند آینده روشنی را برای این کمپانی در پی داشته باشد.

جوئرگ فرچائو، رئیس و عضو هیئت مدیره EDI گفت: از آن جا که صنعت خودرو به طور پیوسته در حال تکامل است، تامین کنندگان قطعات مربوط به خودروهای الکتریکی و هیبریدی نیز همراه با این تحول پیش می روند. در نتیجه ترکیب کامینز و EDI، فرصتی عالی برای رشد و رهبری در این عرصه مهیا می کند. راهبری کامینز در صنعت کامیون برقی و تمرکز بر نوآوری همراه با سیستم‌های محرکه پلاگین هیبرید و تمام برقی EDI، به ما این فرصت را می دهد تا محصولات، خدمات و پشتیبانی خود را در سطح جهانی ارائه کنیم. بسیاری از کمپانی‌ها ترجیح می‌دهند که از خدمات و فناوری های پیشرفته در تولید محصولات خود استفاده کنند و کامینز در این عرصه پیشقدم است. ما با همکاری و مشارکت با یکدیگر قادر هستیم بخش کامیون برقی را به خوبی هدایت کنیم و گزینه های هیجان انگیز نوینی ارائه دهیم که بتواند در سطح بازار رقابتی ظاهر شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar