رونمایی از بی ام و سری ۸ تیونینگ منهارت

بروزرسانی در: یکشنبه 25 آذر 97 ساعت 05:34
رونمایی از بی ام و سری 8 تیونینگ منهارت

در حالی که همه بی صبرانه در انتظار رونمایی بی ام و M8 هستند، شرکت تیونر منهارت از یک پروژه بسیار ویژه که یک نسخه تقویت شده از M850i می‌باشد رونمایی کرده است.

در حال حاضر خودروی بی ام و M850i عنوان قوی‌ترین مدل خانواده سری ۸ را به خود اختصاص داده و در حالی که حرف M را روی نام مدل خود دارد، ولی یک مدل M واقعی نیست. البته، با یک موتور ۴.۴ لیتری توربو دوقلوی هشت سیلندر خورجینی با ۵۲۳ اسب بخار قدرت ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور، خیلی‌ها ممکن است اعتقاد داشته باشند کسی نیازی به چیزی قوی‌تر از این ندارد. منهارت ظاهراً این گونه فکر نمی‌کند.

این تیونر آلمانی کار خود روی M850i را از موتور شروع کرده و شاهد استفاده از پکیج بهینه سازی نرم افزاری هستیم که میزان گشتاور خودرو را از ۷۵۰ به ۸۵۰ نیوتن متر افزایش داده است. به احتمال خیلی زیاد، این خروجی‌ها حتی از M8 و M8 کامپتیشن پکیجی که در آینده قرار است وارد بازار شوند بیشتر خواهد بود و قطعاً، حتی سخت گیرترین مشتری را راضی می‌کند.

با تیونینگ موتور، منهارت تمرکز خود را روی طراحی بدنه جذاب این کوپه گذاشته است. برای شروع، شرکت با استفاده از فنرهای H&R ارتفاع سیستم تعلیق را کاهش داده و خودرو را به دو جفت رینگ ۲۱ اینچی مجهز کرده است. علاوه بر این، شاهد چهار سراگزوز فیبر کربنی، یک اسپویلر عقب فیبر کربنی کوچک و یک اسپلیتر جلوی کربنی هستیم. تغییرات ظاهری را شرکت منهارت با برخی تزئینات و تصاویر طلایی روی بدنه تکمیل کرده است. خوشبختانه، این تزئینات آپشن هستند و می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

منهارت هنوز آمار پرفورمنس خودرو را منتشر نکرده، ولی قطعاً این M850i صفر تا صد را می‌تواند زیر ۳ ثانیه پر کند. قیمت گذاری این خودرو هنوز از سوی منهارت اعلام نشده است. البته، ما انتظار داریم قیمت این خودرو از حول و حوش ۱۲۵ هزار دلار شروع شود که تقریباً ۱۲ هزار دلار گران‌تر از مدل استاندارد M850i می‌شود.

منبع ترجمه: Cars Coops

رونمایی از بی ام و سری 8 تیونینگ منهارت رونمایی از بی ام و سری 8 تیونینگ منهارت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar