رونمایی از سدان و شاسی بلند ویتنامی + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی از سدان و شاسی بلند ویتنامی + گالری تصاویر

آیا برای آشنا شدن با یک سدان و شاسی بلند جدید ویتنامی آماده هستید؟ شرکت خودروسازی ویتنامی وین فست قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرو پاریس دو خودروی اول خود را رونمایی جهانی کند. در این مدت، شرکت پیش نمایشی از این دو خودروی فوق العاده زیبا منتشر کرده است. بخشی از کار طراحی و توسعه این دو مدل با همکاری پنین فارینا انجام شده است که در پروژه، با تیم طراحان وین فست همکاری نزدیکی داشته‌اند.

دیوید لیون، مدیر طراحی وین فست در این باره می‌گوید: "طراحی زیبا و خاص این دو خودرو با خطوط طراحی شیک و جزئیات فوق العاده بسیار بهتر شده و جزئیات بسیار خاصی را می‌توانید روی خودروهای ما بیابید. اول و مهم‌تر از همه، این خاص بودن را می‌توانید اطراف لوگو V روی جلوپنجره متوجه شوید که نشان از کشور ویتنام و برندهای وین فست و گروه وین دارد. در کنار تیم طراحان پنین فارینا، ما به دقت هر خط روی بدنه را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم تا زیبایی طبیعی ویتنام و شخصیت خون گرم و پویا و فعال مردم آن را در قالب یک زبان طراحی جهانی و مدرن به تصویر بکشیم."

همیشه چنین توضیحاتی را زمانی که خودروسازها می‌خواهند در توصیف طراحی خودروهایشان بدهند می‌شنویم. در این مورد خاص، ارتباط مستقیمی میان این دو مدل سدان و شاسی بلند با مردم ویتنام وجود دارد. دلیل آن این است که وین فست ۲۰ طراحی مختلف را میان مردم به رأی گذاشته و نهایتاً طرحی که بیشتری را را از میان ۶۲ هزار نفر شرکت کننده آورد انتخاب شده است. برنده هم نهایتاً شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا بود.

در حال حاضر ما هم دوست داریم اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو در اختیار شما بگذاریم، ولی حداقل تا زمان رونمایی در پاریس اطلاعات بیشتری از آن در دست نخواهد بود. حتی هنوز نام‌های این دو مدل هم مشخص نشده و همه آن دو را وین فست سدان و شاسی بلند می‌شناسند. در ماه مارس تصاویر رندر عجیب و غریبی از این دو مدل منتشر شده بود، ولی اکنون با انتشار این تصاویر زیبایی فوق العاده آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. دو محصول نهایی از هر نظر زیبا بوده و ابعاد مناسبی هم دارند. ما نیز به مانند شما منتظر رونمایی از این دو خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس هستیم.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar