رونمایی از پکیج ۱۰۳۵ اسب بخاری هنسی برای دوج چلنجر

بروزرسانی در: شنبه 19 آبان 97 ساعت 18:48
رونمایی از پکیج 1035 اسب بخاری هنسی برای دوج چلنجر

با رونمایی از خودروی دوج چلنجر Hellcat Redeye کاملاً واضح بود که هنسی به زودی پروژه جدید خود را روی آن شروع خواهد کرد. روز جمعه خبری منتشر شد که این تیونر آمریکایی با اعمال تغییراتی روی پیشرانه آن، خروجی قدرتش را از ۷۹۷ به ۱۰۳۵ اسب بخار رسانده است.

هنسی پکیج HPE1000 خود را روی خودرو نصب کرده و گشتاور آن هم از ۹۵۸ به ۱۰۸۵ نیوتن متر افزایش یافته است. البته این اعداد با استفاده از بنزین مسابقه‌ای و نه بنزین عادی به دست آمده‌اند و هنسی تا این لحظه، آمار پرفورمنس خودرو با بنزین معمولی را اعلام نکرده است. هنسی همچنین شتاب صفر تا صد خودرو را نیز اعلام نکرده، ولی بدون شک، Hellcat Redeye مجهز به پکیج مذکور در هر بخشی به راحتی می‌تواند نسخه استاندارد خود را شکست دهد.

چلنجر Hellcat Redeye استاندارد صفر تا صد را در ۳.۴ ثانیه پر می‌کند. این خودرو همچنین قادر است مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۸ ثانیه و با سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت طی کند. البته مدلی که این زمان‌ها با آن ثبت شده به آپشن کیت بدنه مجهز بوده است. مدل‌های Hellcat Redeye با بدنه استاندارد در هر دو بخش زمان صفر تا صد و ۴۰۰ متر ۳ دهم ثانیه کندتر هستند.

پکیج HPE1000 شامل یک سوپرشارژر ۴.۵ لیتری، آپگرید فولی سوپرشارژر، دریچه گاز جدید، هدرهای طویل، مبدل کاتالیزوری قوی، انژکتورهای تقویت شده و یک سیستم مکش هوای قوی می‌شود. تمام این موارد کاملاً تقویت شده‌اند. جالب است بدانید هر خودرویی که این پکیج روی آن نصب می‌شود، باید حداقل ۳۲۰ کیلومتر تست جاده‌ای را به سلامت پشت سر بگذارد.

مانند همه مدل‌های هنسی پرفورمنس، Hellcat Redeye هم به نشان‌های هنسی روی بدنه و یک پلاک شماره دارد مجهز شده است.

این پکیج ۳۵ هزار دلار قیمت داشته و هم اکنون مشتریان می‌توانند آن را خریداری کنند.

منبع ترجمه: Motor Authority

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar