رونمایی از کادیلاک اسکلید ضدگلوله + ویدیو

بروزرسانی در: سه شنبه 23 بهمن 97 ساعت 17:29
رونمایی از کادیلاک اسکلید ضدگلوله + ویدیو

شرکت جنرال موتورز در حال کار روی نسل جدید کادیلاک اسکلید است و این شاسی بلند جدید، طبق ادعای خیلی‌ها مدلی به معنای واقعی کلمه فوق العاده خواهد بود. در عین حال، هم خود کادیلاک و هم شرکت‌های تیونر فعال در بازار، در حال رونمایی نسخه‌های ویژه مختلف از نسل فعلی اسکلید هستند. شرکت AddArmor که توسط ارتشی‌های سابق و بازنشسته‌های نیروی پلیس آمریکا تأسیس شده، از نسخه‌ای ضد گلوله و زرهی اسکلید رونمایی کرده که واقعاً ظاهر قدرتمندی دارد.

با نگاهی اولیه به این خودرو، بدون شک شما هم برای آخرالزمان این خودرو را انتخاب خواهید کرد. AddArmor می‌گوید اسکلید زرهی آن‌ها می‌تواند از هر حمله‌ای جان سالم به در ببرد. بدنه زرهی این خودرو به قدری قوی است که توانایی مقابله با گلوله‌های تا کالیبر.۵۵۶ را دارد. این نسخه ویژه اسکلید به شیشه بالیستیک ۵ سانتی متر قدرتمندی مجهز شده که می‌تواند در برابر گلوله‌های مسلسل دوام بیاورد.

رونمایی از کادیلاک اسکلید ضدگلوله + ویدیو

همان طور که می دانید، شرکت‌های مختلف برای تقویت بدنه خودروهای زرهی از لایه‌های ضخیم فولادی در بدنه استفاده می‌کنند که معمولاً سبب افزایش قابل توجه وزن خودرو می‌شود. به جای آن، شرکت AddArmor از پنل های کامپوزیت کربن استفاده کرده که ۱۰ برابر بیشتر از ورق‌های فولادی زرهی در مقابل گلوله مقاومت داشته و تقریباً ۶۰ درصد در مقایسه با آن‌ها سبک‌تر هستند.

جف انگن اندرسون، مدیرعامل AddArmor در این مورد گفته: «خودروی اسکلید AddArmor از نظر میزان محافظت از سرنشین و همچنین آسایش و راحتی، بهترین مدل شرکت ما محسوب می‌شود. در پکیج ارائه شده برای این خودرو بر روی ارائه امنیت و ایمنی بسیار بالا در کنار کابینی آرام و مملو از امکانات و تکنولوژی‌های رفاهی تمرکز شده است تا تجربه بسیار فوق العاده ای را بتوانیم در اختیار سرنشین قرار بدهیم.»

برای این کار، شرکت AddArmor ارتفاع سقف اسکلید را تقریباً ۲۰ سانتی متر افزایش داده است. داخل کابین، سقف خودرو روکش چرم آلکانتارا داشته و شاهد نورپردازی محیطی LED هم هستیم. از موارد دیگر کابین این خودرو که بسیار به چشم می‌زنند می‌توان به تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی، هات اسپات وای فای، سیستم صوتی سونی با پشتیبانی از آیپاد و آیفون و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

برای مقابله با وزن اضافه شده خودرو، AddArmor یک سیستم تعلیق قوی‌تر و همچنین ترمزهایی بزرگ‌تر روی اسکلید نصب می‌کند.

منبع ترجمه: Motor 1

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar