رو نمایی از جیپ رنگید ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی تورین

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رو نمایی از جیپ رنگید 2019 در نمایشگاه خودروی تورین

هم اکنون جیپ قصد ندارد بیش از ۲ عکس از رنگید تازه منتشر کند. در پی عکس تبلیغاتی این خودرو که این هفته منتشر شد، مدل ۲۰۱۹ جیپ رنگید با فیس لیفت ملایم در نمایشگاه خودروی تورینو در پارک زیبای ولنتینو معرفی شد. توجه داشته باشید که در این مقاله در مورد مدل اروپایی این کراس اوور کوچک صحبت می‌کنیم، گرچه پیش بینی می‌شود همتای آمریکایی آن هم دقیقاً از همین تغییرات برخوردار شود.

چه تغییرات تازه‌ای در این خودرو ایجاد شده است؟

جیپ رنگید مدل 2019

چراغ‌های جلو ظاهر نوین‌تری دارند و با کاهش ارتفاع قسمت جلوی خودرو که در مقایسه با تصویر مدل قبلی این خودرو نمایان است، سپر جلو از نو طراحی شده است. اکنون چراغ‌های جانبی که در گلگیرهای جلو نصب شده‌اند به جای نارنجی به رنگ سفید در آمده‌اند که احتمالاً این تغییر به دلیل سازگاری بیشتر آنها با طراحی به روز شده چراغ‌های جلو است. شایان توجه است که عکس‌هایی که تا به حال از این خودرو منتشر شده مربوط به نسخه لوکس لیمیتد هستند و مدل‌های پایینتر به جذابی این مدل نیستند.

در بخش پشت خودرو چراغ‌های عقب یک تغییر زیبایی را تجربه کرده‌اند چون اکنون فقط قسمت وسط آنها به رنگ سفید است و قسمت‌های امتداد یافته چراغ‌ها که حرف X را تشکیل می‌دهند حال به جای سفید به رنگ قرمز در آمده‌اند. علاوه بر این چراغ‌های عقب ظاهر شیک تازه‌ای دارند که موجب می‌شود رنگید تازه مدرن‌تر به نظر برسد و به همین ترتیب چراغ‌های جلو با طراحی به روز شده ظاهر شاداب‌تری به این شاسی بلند می‌بخشند. تغییرات جیپ رنگید تازه به همینجا ختم می‌شوند و ظاهراً باقی موارد بدون تغییر باقی مانده‌اند.

جیپ هنوز قصد ندارد داخل کابین رنگید ۲۰۱۹ را نشان دهد بدین سبب به ناچار باید تا نیمه دوم این ماه صبر کنیم تا اطلاعات کامل در خصوص به روز رسانی میان دوره‌ای این خودرو معلوم شود. هنگامی که این شاسی بلند به روز شده وارد بازار اروپا شود با پیشرانه جدید ۳ سیلندر ۱.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۲۰ اسب بخار ارائه می‌شود. اگر این مقدار قدرت کافی نیست می‌توان پیشرانه پر حجم‌تر ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربوشارژ با قدرت‌های ۱۵۰ تا ۱۸۰ اسب بخار را انتخاب کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar