شکار تصاویر جاسوسی رنو مگان RS تروفی در جهنم سبز

شنبه 3 آذر 97 ساعت 19:27
شکار تصاویر جاسوسی رنو مگان RS تروفی در جهنم سبز

با رونمایی از نسل جدید رنو مگان آر اس که سال پیش اتفاق افتاد، خیلی‌ها انتظار دارند شرکت رنو بتواند عنوان سریع‌ترین خودرو دیفرانسیل جلوی پیست نوربورگ رینگ آلمان را از هوندا سیویک تیپ آر پس بگیرد.

با در نظر گرفتن این نکته، امروز تصاویری جاسوسی از یک دستگاه رنو مگان آر اس تروفی که در واقع نسخه ویژه پیست آر اس می‌باشد در جهنم سبز شکار عکاسان جاسوسی شده است.

این در حالی می‌باشد که هنوز شرکت فرانسوی رنو هنوز زمان یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ مگان آر اس تروفی را تاکنون اعلام نکرده است. اکنون با دیدن تصاویر جاسوسی مذکور این سؤال در ذهن ما ایجاد می‌شود که آیا رنو اسپرت در حال آماده شدن برای رکوردگیری رسمی می‌باشد؟ اگر این چنین است، پس هدف نهایی مهندسان رنو شکستن رکورد ۷ دقیقه و ۴۳.۸ ثانیه ثبت شده توسط هوندا سیویک تیپ آر در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

در نگاه اول، رنو مگان آر اس تروفی با داشتن یک موتور ۱.۸ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، تمام آن چه که برای این رکوردشکنی نیاز است را دارد. این خروجی‌ها ۲۰ اسب بخار بیشتر از موتور ۲ لیتری VTEC هوندا می‌باشد، ولی صفر تا صد دو خودرو با هم برابر بوده و ۵.۷ ثانیه است.

رنو مگان آر اس تروفی که مبتنی بر شاسی کاپ ساخته شده، در مقایسه با مدل‌های غیر تروفی از برخی آپگریدهای فنی از جمله سیستم تعلیق سفت‌تر بهره مند می‌باشد. از دیگر آپگریدهای مذکور می‌توان له دیفرانسیل لغزش محدود تورسن و سیستم فرمان چهار چرخ ۴Control اشاره کرد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar