شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون ۲۰۱۹

سه شنبه 29 آبان 97 ساعت 19:33
شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون 2019

یک مدل کانسپت از نسل چهارم لئون قرار است ماه مارس آینده در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شود.

خیلی‌ها اعتقاد دارند مدل فعلی لئون می‌تواند گزینه‌ای جایگزین با طراحی جذاب‌تر برای فولکس واگن گلف باشد و در حالی که ما هنوز نمی‌دانیم نسل هشتم این هاچ بک جذاب آلمان‌ها چگونه خواهد بود، ولی با دیدن این تصاویر حداقل می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که لئون جدید ظاهری زیباتر خواهد داشت. این مدل هاچ بک ۵ در کوچک که همین چند روز پیش شکار عکاسان جاسوسی شده، ظاهر زیبای خود را زیر پوشش استتاری سنگین پنهان کرده است.

در مقایسه با مدل فعلی لئون اندازه خودرو بزرگ‌تر نشده، ولی اگر دیدید که به علت بهینه‌تر کردن پلت فرم MQB فضای کابین بیشتر شده بود تعجب نکنید. طراحی کوپه مانند این خودرو ظاهر آن را بسیار جذاب‌تر کرده است. در بخش عقب به احتمال زیاد شاهد یک خط چراغ خواهیم بود که کل عرض خودرو را مانند آن چه در شاسی بلند سایز متوسط تاراکو دیده‌ایم می‌گیرد.

طراحی جذاب جلوپنجره ما را مطمئن کرده که این نمونه تستی در واقع مدل Xcellence خودرو است. با کمی دقت می‌توان متوجه شد که کاپوت هم کاهش سایز داشته و چراغ‌های LED جلو هم طراحی متفاوتی در مقایسه با مدل فعلی دارند.

شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون 2019

متاسفانه فعلاً خبری از تصاویر جاسوسی داخل کابین خودرو نیست، ولی در برخی از این تصاویر می‌توانیم گوشه‌هایی از داشبورد را ببینیم. شرکت داشبورد جدید را زیر پارچه‌ای مشکی رنگ پنهان کرده است. با توجه به این که چیزی از زیر این پارچه بیرون نزده، می‌توان با اطمینان گفت که در لئون جدید خبری از صفحه نمایش‌های تبلت مانند سیستم اطلاعات سرگرمی نخواهد بود.

همان طور که گفتیم، شرکت سئات قصد دارد پیش نمایشی از نسل چهارم لئون را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ در قالب یک مدل کانسپت در معرض نمایش عموم قرار دهد. مدل نهایی به احتمال زیاد همان سال و احتمالاً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی جهانی خواهد شد. البته این بار، با توجه به کاهش تقاضا در بازار، به احتمال زیاد خبری از مدل سه در نخواهد بود.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar