شکار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز GLS مدل ۲۰۲۰ + ویدیو

جمعه 16 آذر 97 ساعت 17:46
شکار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز GLS مدل 2020 + ویدیو

نسل جدید مرسدس بنز GLE بسیار بزرگ‌تر از مدلی که جانشین آن خواهد شد است، ولی اگر به دنبال یک مرسدس بنز بزرگ‌تر هستید، شرکت همیشه گزینه‌ای به نام GLS برای شما دارد. شاسی بلند سایز بزرگ لاکچری مرسدس بنز در نسل دوم خود از سال ۲۰۱۲ در بازار حضور دارد و آن موقع، GL نام داشت. با توجه به سن و سال نسبتاً بالای این مدل، مرسدس بنز هم اکنون در حال انجام کارهای نهایی نسل جدید این خودرو می‌باشد.

این خودرو که اخیراً تصاویری از آن در حال تست و آزمایش هوای سرد شکار شده، در این تصاویر همچنان پوشش‌های استتاری زیادی روی خود دارد و خبری از چراغ‌های عقب نهایی آن هم نیست. از آن جایی که اخیراً نمونه‌های تستی زیادی از این خودرو در مکان‌های مختلف شکار می‌شوند، می‌توان حدس زد که به زودی ممکن است این خودرو را در یکی از نمایشگاه‌ها ببینیم. ابعاد بزرگ بدنه آن به معنی فضای کابینی بسیار بزرگ و جادار برای آن بوده و به احتمال زیاد با یک شاسی بلند هفت سرنشین سروکار خواهیم داشت.

این خودرو که رقیبی بسیار جدی برای بی ام و ایکس ۷ جدید است، روی همان پلت فرم MHA که در GLE جدید هم استفاده شده ساخته خواهد شد. شرکت روی این مدل می‌خواهد از موتور شش سیلندر خطی جدید خود در کنار موتور هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلوی ۴ لیتری آشنا استفاده کند. در برخی بازارهای خاص احتمال عرضه یک مدل دیزلی هم وجود دارد. بعد از رونمایی این خودرو، مرسدس بنز از مدل اسپرت تر GLS 63 با بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت رونمایی خواهد کرد.

از نظر طراحی، پوشش استتاری زیاد روی بدنه به خوبی توانسته بخش‌های کلیدی آن را پنهان کند، ولی ما انتظار داریم GLS ظاهری بسیار متفاوت با مدل فعلی داشته باشد، خودرویی که بخواهیم صادقانه بگوییم، کمی قدیمی شده است. در طراحی این خودرو بدون شک از طراحی نسل جدید GLE هم الهام گرفته خواهد شد. با توجه به تصاویر جاسوسی که شهریور ماه منتشر شده بود، داخل کابین هم شاهد همین اتفاق خواهیم بود.

با توجه به انتشار نقشه راه رسمی محصولات مرسدس بنز که چند ماه پیش اتفاق افتاد، ما می دانیم که نسل سوم شاسی بلند پرچم دار مرسدس بنز قرار است طی سال ۲۰۱۹ رونمایی رسمی شود. اگر GLS جدید از نظر لاکچری باز هم نتواند شما را راضی کند، برخی تصاویر جاسوسی حکایت از این دارند که نسخه لوکس میباخ از ای نشاسی بلند هم در دست طراحی می‌باشد.

منبع ترجمه: Motor 1

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar