شکار تصاویر جاسوسی نسل جدید پژو ۲۰۸

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شکار تصاویر جاسوسی نسل جدید پژو 208

نسل جدید پژو ۵۰۸ که در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، از هر نظر خودرویی فوق العاده است. این خودرو از آخرین نسخه i-Cockpit شرکت بهره برده و از نظر طراحی کابین، به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین خودروهای نه چندان گران قیمت امروز بازار می‌باشد. خبر خوب این که نسل جدید ۲۰۸ هم دقیقاً از همین کاک پیت جدید استفاده خواهد کرد، البته که تفاوت‌هایی بین آن و پژو ۵۰۸ وجود دارند.

مشابه تمام مدل‌های پژو که دو نسل این کاک پیت را دارند، صفحه کیلومتر و آمپرها روی داشبورد در ارتفاع نسبتاً بالایی نصب شده است. در تصویر علت این که صفحه کیلومتر کاملاً سیاه است این می‌باشد که این صفحه نمایش کاملاً دیجیتالی بوده و هنگام ثبت تصاویر، خودرو خاموش بوده است. برخلاف پژو ۵۰۸ که صفحه نمایش آن در قسمت پایینی کنسول مرکزی و زیر دریچه‌های هوا قرار گرفته، صفحه نمایش پژو ۲۰۸ جدید در ارتفاعی برابر و هم سطح با صفحه کیلومتر و آمپرهای خودرو واقع شده است.

در این تصویر دو ترکیب کابین پژو ۵۰۸ و ۲۰۸ را می‌توانید کنار هم دیده و مقایسه کنید. پژو ۲۰۸ در سمت چپ و ۵۰۸ در سمت راست قرار گرفته است.

فرمان کوچک این خودرو بسیار شبیه به دیگر مدل‌های اخیر پژو است و پشت آن شیفترهای تعویض دنده قرار گرفته‌اند، بدین معنی که نمونه تستی مشاهده شده در این عکس‌ها به گیربکس اتومات مجهز می‌باشد. دکمه‌های روی کنسول مرکزی بسیار شبیه به نمونه‌های دیده شده روی کراس اورهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ بوده و شباهت‌هایی هم میان آن و آن چه در ۵۰۸ دیده‌ایم وجود دارند.

از کابین ۲۰۸ که بیرون بیاییم، این هاچ بک کوچک تقریباً همه جزئیات طراحی خود را به خوبی استتار کرده است. با این حال، می‌توان طراحی چراغ‌های عقب را تا حدودی متوجه شد. ترکیب دو سراگزوز در عقب ما را به یاد مدل GTi می‌اندازد. نسل جدید ۲۰۸ به طور کلی طراحی زیبا و شیکی داشته و در بخش جلو، ظاهراً به همان چراغ‌های LED روزروشنی که روی ۵۰۸ دیده بودیم مجهز شده است. همین چند وقت پیش تصویر رندری از نسل جدید پژو ۲۰۸ منتشر شده بود که نمی‌توان منکر شباهت آن با خودرویی که اکنون تصاویرش را می‌بینیم شد.

نمایشگاه خودروی پاریس به زودی کار خود را شروع می‌کند، ولی پژو برنامه‌ای برای رونمایی از نسل جدید ۲۰۸ در این نمایشگاه ندارد. طبق شنیده‌ها، این شرکت خودروساز فرانسوی می‌خواهد این سوپرمینی جدید را اسفند امسال در نمایشگاه ژنو رونمایی کند. نسخه قدرتمند GTi این خودرو بعدها رونمایی خواهد شد و احتمالاً، شاهد عرضه یک نسخه تمام الکتریکی هم از این خودرو خواهیم بود.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar