شکار تصاویر جاسوسی کراس اور جدید رنو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شکار تصاویر جاسوسی کراس اور جدید رنو

امروز تصاویر جاسوسی جدیدی در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد رنو قصد دارد با ساخت یک کراس اور مبتنی بر سوپرمینی کلیو، به جنگ فورد فیستا اکتیو برود. این مدل همان طور که می‌بینید، طراحی ساده‌تری در مقایسه با نسل بعدی کلیو دارد.

هنوز معلوم نیست این خودرو چه نامی خواهد داشت. محبوبیت کراس اورهای کوچک در اروپا این روزها فوق العاده افزایش پیدا کرده و خودروسازها هم به فکر طراحی و ساخت مدل‌های مختلفی در این سگمنت از بازار هستند.

این شاسی بلند جدید رنو به وضوح اندازه بدنه کوچک‌تری در مقایسه با کراس اورهای ساب کامپکت بازار اروپا مانند رنو کپچر، اوپل موکا یا فورد اکواسپرت دارد. این بدین معنی می‌باشد که رنو ممکن است خریداران جوان را هدف گرفته است که به دنبال خودرویی کوچک برای سفرهای شهری هستند که ارتفاع سواری بالایی در مقایسه با یک مدل سوپرمینی داشته باشد.

شکار تصاویر جاسوسی کراس اور جدید رنو

در مقایسه با نسل بعدی کلیو، طراحی این خودرو خیلی دینامیک نیست و چین‌های روی بدنه آن بسیار کم‌تر می‌باشد. از سوی دیگر، این کراس اور کوچک به باربند و احتمال در مدل نهایی به برخی کاورهای پلاستیکی روی گلگیرها مجهز خواهد شد.

مانند نسل پنجم کلیو که در آینده‌ای نزدیک وارد بازار خواهد شد، این کراس اور کوچک جدید رنو هم به تجهیزات ارتباطاتی مدرن، یک صفحه نمایش پرتره مانند بزرگ، سیستم خودران سطح ۲ و احتمالاً یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال مجهز خواهد بود.

شکار تصاویر جاسوسی کراس اور جدید رنو

در مورد خانواده موتورهای آن، گفته می‌شود یک سیستم هیبریدی ملایم ممکن است برای این کراس اور کوچک عرضه شود. این در حالی است که پیشرانه‌های TCe فعلی ۰.۹ لیتری جای خود را به پیشرانه ۱ لیتری جدیدتر خواهند داد. احتمال عرضه پیشرانه ۱.۳ لیتری که رنو با همکاری دایملر توسعه داده هم وجود دارد.

از آن جایی که تصاویر جاسوسی این خودرو نخستین بار در اینترنت منتشر شده، برای رونمایی آن توسط رنو احتمالاً باید تا سال ۲۰۱۹ برای رونمایی رسمی آن صبر کنیم.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar