شکار دو بوگاتی شیرون در حال تست در جهنم سبز! داستان چیست؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شکار دو بوگاتی شیرون در حال تست در جهنم سبز! داستان چیست؟

اولین مدل‌های بوگاتی شیرون تقریباً دو سال پیش وارد بازار شدند و همین ماه قبل میلادی، این شرکت فرانسوی موفق شد صدمین دستگاه از این خودرو را تحویل مشتری بدهد.

به همین دلیل، ما وقتی دو شیرون را در حال تست و آزمایش در پیست نوربورگ رینگ می‌بینیم، این که سؤالات بسیاری در ذهن ما ایجاد شود امری کاملاً طبیعی است.

هر دو مدل شیرون موجود در این تصویر ظاهراً مدل اورجینال و دست نخورده هستند و از موتور شانزده سیلندر W شکل خود، ۱۴۷۹ اسب بخار نیرو و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

برخی پاسخ‌ها به سوالاتی در مورد چرایی حضور این دو ابرخودرو در جهنم سبز را ممکن است در برخی گزارش‌های اخیر بتوانیم بیابیم. یکی از آن‌ها ادعا می‌کند که بوگاتی ممکن است آماده پرده برداری از یک نسخه سوپر اسپرت از این خودرو باشد که از برخی آپگریدهای مکانیکی به منظور ثبت رکورد حداکثر سرعت جدید بهره می‌برد.

گزارشی دیگر در مورد یک نسخه جدید و فعلاً نامشخص از این ابرخودرو بحث می‌کند که اوایل بهار سال جاری به مردم نشان داده شد، البته گزارش‌ها و شایعات دیگری هم در مورد یک نسخه به روز شده از شیرون اسپرتی که همین چند وقت پیش رونمایی شد وجود دارد.

هر کدام از این احتمالات که صحت داشته باشد، یک چیز اینجا قطعی و بدون تغییر خواهد بود: بوگاتی روی یک پروژه جدید کار می‌کند و ما هنوز، هیچ جزئیاتی در مورد آن نداریم. اگر دوست داشتیم داستان طبق سلیقه ما جلو برود، ما سناریوی سوپر اسپرت را بیشتر می‌پسندیم، البته حتی اگر این موضوع صحت هم داشته باشد، رونمایی از آن قطعاً در آینده‌ای نزدیک اتفاق نخواهد افتاد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar