مرسدس بنز G550 آماده برای خدمت سربازی + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 25 آذر 97 ساعت 05:31
مرسدس بنز G550 آماده برای خدمت سربازی + تصاویر

طراحی بسیار زیبا و هندلینگ بسیار بالای مرسدس بنز جی کلاس در مسیرهای آفرود سبب شده تا این خودرو به یکی از مدل‌های محبوب در میان اهالی آفرود تبدیل شود، از سویی دیگر طراحی و شکل بدنه کلاسیک و پرستیژ بالایی که دارد آن را به انتخابی جذاب برای سلبریتی ها تبدیل کرده است.

ولی با نگاهی اولیه به این تیونینگ شرکت براباس اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند این است که خودرو همین الان از یک پایگاه ارتش آمریکا در عراق یا افغانستان بیرون آمده است.

وب سایت Road Show International که نخستین بار گزارش رونمایی این خودرو را منتشر کرده، نام رنگ بدنه آن را طوفان صحرا معرفی می‌کند. این رنگ البته تفاوت‌هایی با رنگ بدنه شن صحرا که مرسدس بنز روی نسل جدید خودرو ارائه کرده دارد. یکی از مواردی که در طراحی بدنه خود بسیار به چشم می زند چراغ‌های LED روی بدنه آن است. اگر از هواداران مرسدس بنز و براباس باشید، احتمالاً تاکنون متوجه کیت بدنه واید استفاده شده روی خودرو شده‌اید که ظاهری فوق العاده جذاب و قدرتمند به G550 بخشیده‌اند.

رینگ‌های قرمز زیبا از سویی دیگر ساخت شرکت Forgiato هستند و در کنار رنگ بدنه صحرایی خودرو جلوه‌ای بسیار زیبا دارند. فورجیاتو می‌گوید در ساخت این رینگ‌ها سعی کرده علاوه بر تقویت ظاهر قدرتمند و قوی این شاسی بلند، ظاهر آن‌ها را به گونه‌ای طراحی کند که توجه همه را به خود جلب کنند.

برای کابین این مرسدس جی کلاس نسل قدیمی، براباس ترکیبی از چرم مشکی و قرمز با دوخت الماسی را انتخاب کرده است. پنل درها، صندلی‌ها و کفپوش خودرو همه از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده‌اند و طبق ادعای براباس، با کابینی بسیار لوکس روبرو هستیم.

نظر شما در مورد این شاسی بلند فوق العاده جذاب براباس G550 چیست؟ بیایید امیدوار باشیم این تیونر آلمانی به زودی دستی روی سر و صورت نسل جدید جی کلاس هم بکشد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar