مشخصات دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد

بروزرسانی در: دوشنبه 1 مهر 98 ساعت 18:37
مشخصات دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد

شرکت صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به محصولات با جعبه دنده اتوماتیک، محصول دنا پلاس را به جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته مجهز می‌کند.

جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک از نوع AT برای نصب در محصول دنا پلاس طراحی و تولید شده است. این جعبه دنده منطبق بر استانداردهای روز، سبک و کم حجم بوده و دارای مزایای رقابتی نسبت به خودروهای مشابه در بازار است.

استفاده از این جعبه دنده پیشرفته موجب حصول بهترین عملکرد در هنگام شروع به حرکت و شتاب بالا همراه با کاهش مصرف سوخت می‌شود. منطق کنترلی این جعبه دنده برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هنگام تعویض دنده، با توجه به شرایط گوناگون رانندگی توسعه داده شده است. این جعبه دنده مدرن در خودروی دنا پلاس مجهز به سیستم‌های کنترلی و انتقال قدرت به روز، موجب کاهش وزن و ابعاد، ضمن حفظ عملکرد بالا شده است.

محاسبات و بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد، به‌کارگیری این جعبه دنده شتاب خودرو و دستیابی به صفر تا ۱۰۰ را در زمان کم‌تر از ۱۳ ثانیه امکانپذیر می‌کند. کاهش مصرف سوخت به خاطر شش سرعته بودن و همچنین نسبت دنده‌های بهینه و دیفرانسیل انتخاب شده از دیگر مزایای بهره گیری از این نوع جعبه دنده است.

مبدل گشتاور به روز و مدرن استفاده شده در جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته، ظرفیت شتاب گیری مناسب، شیب پیمایی قوی و قابلیت کشش بالایی را در دنا پلاس ایجاد کرده است.

از طرف دیگر، کالیبراسیون دوباره در سطح خودرو و پیشرانه، موجب ارتقای بیشتر بازدهی و همچنین کاهش مضاعف مصرف سوخت به همراه تطبیق آن برای شرایط آب و هوایی کشور می‌شود. به منظور انطباق این جعبه دنده با موقعیت جغرافیایی ایران، از مبدل انتقال حرارت روغن به آب جعبه دنده‌های ۸ سرعته با ظرفیت بالاتر‌‌‌‌‌‌‌‌ بهره گرفته شده است. علاوه بر این، روغن قابل تعویض برای این نوع جعبه دنده باعث کیفیت بهتر و دوام بیشتر قطعات می‌شود.

طراحی مناسب سیستم تعویض دنده و استفاده از سردسته دنده زیبا به منظور افزایش جذابیت ظاهری کابین این خودروی لوکس اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

مشخصات دنا پلاس اتوماتیک:

تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar