معرفی ۱۲ شاسی بلند گران قیمت تاریخ

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
معرفی 12 شاسی بلند گران قیمت تاریخ

تمام SUV های این لیست منحصربه‌فرد، جذاب و هدفمند ساخته شده‌اند و کارکترهای شخصیتی خود را دارند. بعضی از این SUV ها برای رانندگی طراحی شده‌اند و بعضی از آن‌ها صرفاً برای شما و رانندگی شما ساخته می‌شوند. در واقع ما با دو مأموریت متفاوت در ساخت این اتومبیل رو به رو هستیم. در این لیست گرانترین SUV های دنیا در طول تاریخ راخواهید دید.

۱- بنتلی بنتایگا

بنتایگا احتمالاً مهم‌ترین رقیب کولینان رولزرویس است. با این وجود در مدل ۲۰۱۸ با پیشرانه ۶ لیتری W12 بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و به مراتب از رقیب المانس‌نشانش ارزان‌تر است. با بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت از رقیبش سریعتر ظاهر شده و طیف وسیعی از گزینه‌ها و شخصی‌سازی را هم در دست صاحبانش قرار می‌دهد.

۲- مرسدس- بنز AMG G65

نزدیک به سه تن وزن دارد و در ۵.۲ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر می‌رسد. توانایی‌های آفرودی‌اش فوق‌العاده ظاهر شده و در فضای داخلی هم سطح بالایی از شیک بودن را نشان می‌دهد.

۳- بولر EXR-S

در نگاه نخست آشنا به نظر می‌رسد، چون برپایه لندروور رنج‌روور اسپورت ساخته شده و هدف از ساخت آن عرضه یک اتومبیل آفرودی فوق سریع است. با پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ V8 خود نزدیک به ۵۵۰ اسب‌بخار توان دارد و برای شتاب صفر تا صد خود به ۴.۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

۴- فینو GX

فینو از درون و برون مدرن نشان می‌دهد. درهایش مثل محفظه بزرگ نگه‌داری پول در یک بانک بزرگ است. این اتومبیل یکی دیگر از SUV هایی است که روی پلت‌فرم فورد ساخته می‌شود و این بار روی شاسی سوپردیوتی F450 قرار گرفته است. در حالیکه بسیاری بر این باورند اتومبیل در شمار مدرن‌ها قرار نمی‌گیرد و بیشتر مثل اتومبیل‌های جنگی است، اتومبیل بسیار قدرتمند نشان می‌دهد. این اتومبیل به طور استاندارد با یک پیشرانه ۶.۷ دیزلی V8 و یک نسخه ۶.۷ لیتری بنزینی V10 ارائه می‌شود.

۵- هلند رنج‌روور

یک اتومبیل خاص از طرف لندروور که برای آمریکا طراحی شده و تنها ۳۰ دستگاه از این اتومبیل ساخته شده است. این اتومبیل به یک پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژ V8 با قدرت ۵۵۰ اسب‌بخار مجهز است و فضای داخلی آن با چرم کرم قهوه‌ای و روکش چوبی مزین شده ودر نسخه پایه به جعبه و فضایی برای اسلحه مجهز اشت.

۶- رنج‌روور SV کوپه

قیمت پیشنهادی این اتومبیل برای یک SUV سه در خیلی زیاد است. یک در ۵۵ اینچی بزرگ و مخصوص در انتهای خودرو موجب می‌شود بسیار راحت از در عقب وارد یا خارج شوید. یک پوشش چوبی مخصوص که با ترکیب چوب گردو و چنار ساخته شده هم برای پوشش کف صندوق بار، غربیلک فرمان، کنسول میانی و داشبورد در نظر گرفته شده است.

۷- لکسانی موتور کار کادیلاک

اگر از سطح معمول تجملات راضی نیستید، این اتومبیل را ببینید. حتماً عاشق طراحی این SUV خواهید شد. شرکتی وجود دارد که این اسکالید را به رقیب یک جت تبدیل کرده است. سیستم ماهواره‌ای و مخابراتی مدرن، دو نمایشگر ۷ اینچی و یک تلویزیون ۴۰ اینچی LED هوشمند، دوربین‌های نمایش ۳۶۰ درجه بیرون اتومبیل روی تبلت‌های آی‌پد یکپارچه، کنترل پنل اختصاصی لکسانی و امکانات دیگر از این اتومبیل یک اتومبیل ویژه و بسیار خاص ساخته است.

۸- رولز رویس کولینان

این اتومبیل تازه واردترین اتومبیلی است که وارد فهرست لوکس‌ها شده است. همه چیز در فضای درونی اتومبیل حول محور تجملات می‌گردد و با یک پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V12 نزدیک به ۵۶۳ اسب‌بخار توان دارد. به طور استاندارد آل‌ویل‌درایو عرضه می‌شود و با بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

۹- مرسدس می‌باخ G650 لنداولت

ساخت ۹۹ دستگاه از این اتومبیل برنامه ریزی شده است. در این اتومبیل جای زیادی برای سر، پا و شانه خواهید داشت و از یک فضای مخصوص بهره خواهید برد. یک پیشرانه V12 6 لیتری قدرتی معادل ۶۳۰ اسب‌بخار را برای این اتومبیل فراهم می‌آورد.

۱۰- مرسدس بنز G63 AMG 6x6

از روی یک مدل جنگی و با پیشرانه ۵.۵ لیتری V8 ساخته شده است. قدرت فوق‌العاده‌ای برای مقابله با کنش‌های شدید محیط‌زیستی مثل صحرا و شن زار، صخره‌ها یا پستی بلندی‌های مرتبط با زمین دارد. اتومبیل روی ۶ تایر ۳۷ اینچی پیاده شده که آن بیش از هر مدل دیگری شبیه قول می‌کند.

۱۱- کارلمان کینگ

پیشرانه ۱۰ سیلندر ۶.۸ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۸۵ نیوتن‌متر، محرک کارلمان کینگ خواهد بود؛ اگر چه برای این اتومبیل با وزن خالص ۴.۵ تا ۶ تن، ایده‌آل به نظر نمی‌رسد. آخر سرعت کارلمان کینگ ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.

۱۲- دارتز پرام‌بران مشکی روسی

یک اتومبیل ابر قدرت به حساب می‌آید و شاید بیش از چند میلیون دلار خواهد ارزید. ظاهرش شما را حتماً به یاد یک اتومبیل روسی خواهد انداخت و با یک پیشرانه ۸.۱ لیتری دیزلی ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد. شیشه‌ها و چرخ‌های مشکی ۲۲ اینچی آن ضد گلوله هستند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "معرفی ۱۲ شاسی بلند گران قیمت تاریخ"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

لامبورگینی اوروس‌ هم یادتون‌ رفت!!!!

محمدحسین
مهمان

ادمین عزیز جای rezvani tank را خالی گذاشتید در مطلبتون