معرفی ۸ خودروی لاکچری حاضر در بازار تهران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
معرفی 8 خودروی لاکچری حاضر در بازار تهران

لوکس بودن معیاری است که در کشور راجع به آن خلط مبحث شده و به واسطه اختلاف گسترده قیمت خودرو در ایران و کشورهای همسایه، مفهومی که از خودروی لوکس در ذهن عامه مردم وجود دارد فارغ از واقعیت‌های جهانی است. بر این مبنا کمتر کسی وجود دارد که در امارات یا ترکیه خودرویی مانند رنو، هیوندای، تویوتا، لکسوس و کیا را یک خودروی لوکس به معنای دقیق کلمه بداند.

در کشور ولی اقسامی از ساخته‌های این چند برند با داشتن بعضی تجهیزات که در خودروهای تولید داخل کمتر یافت می‌شوند، زمینه یک انحراف را به وجود آورده‌اند. اینجا در یک گزارش جذاب به سراغ هشت خودروی لوکس واقعی می‌رویم که در خیابان‌های تهران جولان می‌دهند و تعداد خیلی انگشت شماری از ساکنان تهران قادر به خریداری آنها هستند. صاحبان این خودروها که به نوعی سلاطین سرعت و ثروت در خیابان‌های پایتخت هستند گاها با نام ریچ کیدز، مایه دار و اسامی مشابه شناخته می‌شوند ولی بهترین توصیف برای آنها لفظ عشق ماشین است. این شما و این هشت خودروی لوکس عشاق خودرو.

مرسدس بنز s500 مدل ۲۰۱۴

یک لیموزین باوقار و افسانه‌ای با یک پیشرانه هشت سیلندر پنج لیتری که قدرتی بیش از ۴۰۰ اسب بخار و قیمتی بالغ بر سه میلیارد تومان دارد. این خودرو که بالاترین لیست تجهیزات را با خود دارد با طول ۵.۱۰ متر یکی از بلندترین سدان های موجود در ایران هم بوده که بیشتر در دنیا مورد استفاده روسای جمهور و مقامات اقتصادی و سیاسی است. چرم، چوب، فرش، کروم و دوخت اعلا از جمله مشخصات جذاب اتاق این لیموزین آلمانی است.

پورشه پانامرا ۴s منصوری

این سدان چهار درِ فست بک آلمانی که علاوه بر کیت ظاهری از تغییرات فنی تیونر معروف ایرانی یعنی کوروش منصوری هم بهره می‌برد، با قیمتی بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان از پیشرانه‌ای توربو با حجم ۴۸۰۰ سی سی سود می‌برد که قدرتی بیش از ۴۵۰ اسب بخار را تحویل راننده داده ضمن این که بهترین فضای ممکن را به لحاظ راحتی و زیبایی در دست چهار سرنشین خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که مصرف سوخت پیشرانه این غول در شهر بیش از ۱۶ لیتر درهر صد کیلومتر است.

بی ام و ۶۵۰

یک کوپه اسپورت مدرن ۱.۲ میلیاردی چهار در که به دست یک تیونر برجسته آلمانی ارتقا یافته و علاوه بر ظاهر در قسمت پیشرانه و تعلیق هم با اصلاحاتی رو به رو شده است. سری ۶ که ساخته و پرداخته دستان هنرمند طراح ایرانی بام و یعنی نادر فقیه زاده است، از پیشرانه‌ای هشت سیلندر، ۴.۴ لیتری و ۴۱۰ اسبی برخوردار است که سرعتی بالا را عاید صاحبان این خودرو متفاوت و جذاب می‌کند. ۶۵۰ در نمونه‌های کار کرده هم اینک نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد.

مازراتی گرن کابریو s

یک رودستر وحشی ایتالیایی با قیمت ۱ میلیاردی که هنوز هم زیبا، سریع و مدرن به نظر می‌رسد. مازراتی که در کنار پورشه جزو نمادهای طبقات خیلی مرفه است در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ در ۳ مدل گوناگون گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته به بازار پشور راه یافت و توانست فروشی مافوق تصور را تجربه کند. پیشرانه ۸ سیلندر و ۴۸۳ اسبی این خودرو یکی از نقاط قوت رودستر ساخت پولونای ایتالیا است که صدای دلنشینی داشته و در کمتر از ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لکسوس rx200

از عجایب روزگار همین که یک خودروی ژاپنی نیمه لوکس را در بازار کشور به بهایی بیش از ۱ میلیارد تومان خرید و فروش می‌کنند و کسی هم تعجب نمی‌کند. کراس اوور متوسط لکسوس که از پیشرانه ۲ لیتری و توربو با قدرت ۲۳۸ اسب بخار بهره می‌برد، با گنجایش ۵ سرنشین، فهرست کامل امکانات و بدنه‌ای تیز و کشیده یکی از خودروهای محبوب ایرانی‌هاست که در دو نسل گذشته همواره فروش خوبی در بازار داشته گرچه در نسل تازه خود با توجه به قیمت گزافش خیلی طالبی ندارد.

بی ام و i8 هفت رنگ

یک خودروی اسپورت پاک آلمانی که به کمک یک کاور بدنه که هفت رنگ است و در مقابل شعاع نور ظاهر جذابی به خود می‌گیرد. این کوپه هیبریدی که قیمت ۱.۵ میلیاردی دارد از پیشرانه‌ای برقی در کنار یک موتور سه سیلندر توربو بهره برده که در کل ۳۶۲ اسب بخار قدرت را در دست راننده قرار می‌دهد. جالب است بدانید این سوپر اسپورت آلمانی در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۲.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند و با شتابی معادل ۴.۵ ثانیه تا بیش از ۲۸۵ کیلومتر سرعت می‌گیرد.

ولوو xc90

این خودرو ۱.۱ میلیاردی که در شمار محبوب‌ترین خودروهای لوکس بازار کشور قرار دارد با کمک موتور مطرح تی ۶ که یک نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر و توربو است ضمن ارائه قدرتی معادل ۳۲۰ اسب به راننده، هیچ کجا کم نمی‌آورد و در عین توان مناسب در گروه آفرود از سواری خیلی نرم و با کیفیت و اتاق زیبا و ایمن بهره می‌برد. سواری محصولات ولوو حسی از اطمینان را به سرنشینان انتقال می‌دهد چون که همه چیز در کمال آرامش رقم خورده و خبری از سروصدا نیست.

پورشه ۹۱۱ توربو

یک کوپه خشن و صرفاً اسپورت است که با قیمتی سه میلیارد تومانی در کمتر از سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر درساعت رسیده و تا ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هم شتاب می‌گیرد. تکنولوژی آلمانی که قبلاً در یکی از گالری‌های مشهور تهران جا خوش کرده بود محصول سال ۲۰۱۵ بوده و بارها در سطح شهر در حال رفت و آمد دیده شده است. پیشرانه این خودرو بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با حجم ۳۸۰۰ سی سی یک نمونه ۶ سیلندر توربو است.

منبع: هفت صبح

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

31 دیدگاه ها برای "معرفی ۸ خودروی لاکچری حاضر در بازار تهران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
جاودان باد نامم
مهمان

اگر تورم نبود امسال می‌تونستم یکیش بخرم…
با حقوق همون سال ۹۷ ام.

ناشناس
مهمان

چرا چرت میگید قیمت i8 ده میلیارد هست

Hasan
مهمان

این اطلاعات برای ۱۰ سال پیش هست

mehdi
مهمان

سلام به اعضای گرو من یه لامبورگینی کانتاچ دارم ولی فکر نکنم لوکس باشه چون داخل پیجتون نبودش

مهملن
مهمان

راستی کاش بوگاتی لاوبتور رو به رونالدو کادو نمی‌دادم
ای تف به این شانس

مهدی
مهمان

سلام
من یک پسر ۳۱ ساله رو میشناسن اسمش مهیاد افتخاری بچه چناران پارک و فکر کنم بگه آقازاده هستش فوق لاکچریه فقط ماشین زیر پاش مازراتیه نمیدونم از ای بچه بمب مایه داراست

شیده
مهمان

شمارشو بده

ماهان میرزایی
مهمان

سلام . این مطالب واسه سال ۹۷ هست و الان دقیقا شما قیمت ها رو دقیقا دقیقا ۳ برابر کنید قیمت درست دستون میاد .
***به این حکومت

امیر
مهمان

چرت و پرت بود عکس nx رو گذاشتی بعد بالاش نوشتی RX
بعدشم بی ام و سری ۷ ( ۷۳۰ li) رو یادت رفت

سید مکی
مهمان

چرت و پرت مغز توئه که نفهمیدی این آریکس هست نه ان ایکس!

z4car
مدیر

سلام امیر جان
تصویری که میبینید همون لکسوس RX هست !

سهیل
مهمان

منم میخام لامبور گینی بگیرم با بیست هزار تومن

محمد
مهمان

فقط ٢٠۶ وی ٨

امیرحسین
مهمان

لطفا چرت و پرت به مردم تحویل ندید قیمت i8 اصلا قابل قیاس نیست با اینی که شما گفتید

آبتین
مهمان

من یه s500 دارم و واقعا تمیزه ولی خو قیمتی که بنگاه میگه خیلی کمتر از این گفته