نخستین ون‌های تمام الکتریکی بوش سال آینده به بازار می‌آیند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نخستین ون‌های تمام الکتریکی بوش سال آینده به بازار می‌آیند

بوش یکی از شرکت‌هایی است که می‌خواهد بخشی از بازار آینده خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص دهد و برای نیل به این هدف در حال طراحی نه یک بلکه دو پیشرانه الکتریکی است.

این دو پیشرانه که گفته می‌شود برای خودروهای تجاری سبک با وزن بین ۲ تا ۷.۵ تن مناسب هستند، هنوز آماده نشده‌اند و از این رو، بوش خیلی علاقه‌ای به انتشار جزئیات بیشتری در مورد جزئیات مشخصات فنی آن ندارد.

البته، این شرکت بین المللی بزرگ که دفتر اصلی آن در اشتوتگارت آلمان واقع شده می‌گوید هر دو پیشرانه رنج حرکتی فوق العاده خواهند داشت.

بسته به مدل، پیشرانه eCity Truck با یک بار شارژ حداکثر تا ۲۰۰ کیلومتر می‌تواند شما را جابجا کند. عددی که برای تحویل بارهای شهری فوق العاده است.

نخستین ون‌های تمام الکتریکی بوش سال آینده به بازار می‌آیند

بوش با انتشار بیانیه‌ای گفته: «بیشتر مسیرهای تحویل بار بیشتر از ۸۰ کیلومتر روزانه نیستند. از این رو، با توجه به رنج حرکتی eCity Truck، انجام این کار با یک بار شارژ شدنی خواهد بود. ناوگان‌های مجهز به eCity Truck کار شارژ باتری‌ها را می‌توانید هنگام شب انجام دهند.»

همچنین، از آن جایی که این پیشرانه‌ها اصلاً کربن دی اکسید تولید نمی‌کنند، ون‌های مجهز به پیشرانه بوش با هیچ نوع ممنوعیت تردد در شهرهای مختلف مواجه نخواهند شد.

نخستین ون‌های تمام الکتریکی بوش سال آینده به بازار می‌آیند

بوش ادعا می‌کند نخستین مدل‌هایی که از این پیشرانه‌ها استفاده می‌کنند را می‌تواند سال آینده روانه بازار کند.

در عین حال، برنامه الکتریکی سازی این کمپانی فقط محدود به خودروهای تجاری سبک نیست و قبلاً هم خبری منتشر شده بود که این کمپانی در حال همکاری با اداره پست آلمان به منظور طراحی اسکوترهای خیابانی که از سیستم‌های الکتریکی بوش استفاده می‌کنند است. بوش در بخش خودروهای مسافری هم بیکار نمانده و در حال حاضر با شرکت نیکولا موتور همکاری می‌کند. پیشرانه حاصل این همکاری گفته می‌شود رنج حرکتی مدل‌های مسافری الکتریکی را بسیار بیشتر خواهد کرد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar