نسل جدید خودرو های سانگ یانگ کوراندو با ظاهری جدید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نسل جدید خودرو های سانگ یانگ کوراندو با ظاهری جدید

نسل جدید کوراندوهای سانگ‌یانگ در راهند و به نظر می‌رسد این خودروها با تمامی کراس اوورهای این خودروسازی متفاوت باشند.

کوراندو قبل از این در سال ۲۰۱۷ ارتقا یافت، این خودرو به جلوپنجره جدید، چراغ و مه‌شکن تازه ، کاپوت متفاوت، چرخ‌های ۱۸ اینچی الماس شکل، چراغ‌های روزتاب مجهز گشت. در آن زمان فرمان خودرو نیز تغییراتی را متحمل شد و سامانه ارتباطی خودرو نیز تحولاتی داشت.

با این وجود سانگ‌یانگ برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ژنو به این میزان دقت نکرده و مدعی بوده که قصد دارد کوراندوهای جدید را شبیه مدل مفهومی e-SIV در چارچوب یک نسخه الکتریکی به نمایش درآورد.

با وجود لایه‌های استتاری سنگین برای پیدا کردن شباهت خودرو به مدل مفهومی e-SIV نیازمند یک تخیل قوی هستیم. با این وجود به نظر می‌رسد که شکل کلی خودرو مانند درب پیشرانه یا جایگاه قرار گیری آینه‌های جانبی آن، ذهن را به یاد ایده XAVL می‌اندازد که به عنوان مدلی حد واسط بین رکستون و کوراندو قرار می‌گیرد. حتی بعضی از کارشناسان بر این عقیده هستند که فرمان خودرو نیز تاثیر گرفته از مدل مفهومی XAVL می باشد.

در هر صورت آنچه از تصاویر لو رفته این خودرو برداشت می‌شود، برای یک suv کمی غیر عادی است، البته شاید این ظاهر و نمای خارجی برای طرفداران شاسی‌های کره‌ای جذاب به نظر برسد.خودرو به شکل شگفت انگیزی اسپورت طراحی شده که احتمالا با سلیقه تعداد زیادی از خریداران سازگاری بالایی دارد.

سانگ‌یانگ یه نسخه ۱.۶ لیتری دیزلی  از تمام کواندوهای جدید ارائه می‌ کند و انتظارمی رود یک مدل ۱.۵ لیتری بنزینی با فناوری ICE و یک بخش ملایم هیبریدی را روی کوراندوهای جدید شاهد باشیم.

در نسخه‌های تمام الکتریکی کوراندوهای جدید، میزان انرژی باتری خودرو به وسیله تلفن هوشمند کنترل خواهد شد. اگر این خودرو چیزی شبیه ایده e-SIV باشد یک موتور ۱۴۰ کیلوواتی با باتری‌های ۶۱.۵ کیلووات ساعتی در آن هماهنگ خواهند شد که با یک بار شارژ خودرو را بین ۳۲۲ تا ۴۵۰ کیلومتر پیش می‌راند.

این خودروهای جدید کره ای قبل از سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید خواهند شد.

منبع: عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar