نگاهی به کانسپت اسمارت Forease در نمایشگاه پاریس + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
نگاهی به کانسپت اسمارت Forease در نمایشگاه پاریس + تصاویر

شرکت اسمارت امسال بیستمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفته و شرکت این اتفاق را با معرفی کانسپت جدید Forease گرامی داشته است.

این خودرو که همین چند روز پیش در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد، یک مدل رودستر دو سرنشین است که ما را به یاد کانسپت های خلاقانه قبلی اسمارت مانند Crossblade مدل ۲۰۰۱ و Forspeed مدل ۲۰۱۱ می‌اندازد.

کانسپت Forease مبتنی بر مدل EQ ForTwo کبریو ساخته شده و به یک پنجره جلو و دستگیره درهایی خاص مجهز می‌باشد. مدل کانسپت رونمایی شده همچنین رنگ بدنه سفید متالیک داشته و برخی تزئینات سبز رنگ روی بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود.

طراحان اسمارت همچنین سپرهایی ویژه، یک دیفیوزر بزرگ و دو رول بار زیبا روی خودرو نصب کرده‌اند. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به چراغ‌های جلو خاص، جلوپنجره جدید و چراغ‌های عقب سه بعدی اشاره کرد.

نگاهی به کانسپت اسمارت Forease در نمایشگاه پاریس + تصاویر

این طراحی زیبا داخل کابین نیز ادامه پیدا کرده و شاهد یک فرمان زیبا و خاص و روکش صندلی دو رنگ با تزئینات سبز رنگ هستیم. این تم چند رنگ روی داشبورد نیز به چشم می زند و شاهد تضاد خوبی بین چرم سفید و مشکی پنل های پایینی آن می‌باشیم.

از سوی دیگر، این کانسپت پدال‌های فولادی و طراحی مدل کندویی داخل دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع دارد. در طراحی داشبورد دو عدد از دریچه‌ها جای خود را به صفحات نمایش دیجیتال مجهز شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای نمایش اطلاعات از اپلیکیشن Ready To اسمارت استفاده کرد.

اسمارت اشاره‌ای به مشخصات فنی این خودرو نکرده، ولی از آن جایی که کانسپت Forease مبتنی بر EQ ForTwo Cabrio ساخته شده، این کانسپت به احتمال زیاد پک باتری لیتیم یونی ۱۱۷.۶ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی با ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. با این ترکیب فنی، خودرو می‌تواند صفر تا صد را در ۱۱.۸ ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با ۱۳۰ کیلومتر دارد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar