هیوندای i30 فست بک N تقریباً آماده رونمایی است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
هیوندای i30 فست بک N تقریباً آماده رونمایی است

شرکت هیوندای مدتی است که مدل i30 فست بک N را تبلیغ می‌کند و ظاهراً، این خودرو هم اکنون در مراحل آخر طراحی و توسعه خود می‌باشد. این خودرو احتمالاً سال جدید میلادی قرار است در کنار i30 N و ولوستر N به عنوان مدل‌های های پرفورمنس هیوندای وارد بازار شود.

شرکت کره‌ای هیوندای مدل i30 فست بک N را در جاده‌های مختلفی در سرتاسر اروپا مورد آزمایش قرار داده است. بدون شک، یکی از اصلی‌ترین پیست‌هایی که این خودرو بارها در آن تست شده، پیست نوربورگ رینگ نوردشلایف است. در اطراف همین پیست، شرکت هیوندای یک مرکز فنی مهندسی مختص خود را دارد و هم اینک، i30 فست بک N آخرین مراحل تست پرفورمنس و دوام و کیفیت خود را در آن جا سپری می‌کند.

هیوندای i30 فست بک N تقریباً آماده رونمایی است

همان طور که از تصاویر این نمونه اولیه می‌توان دید، i30 فست بک N یک خط سقف شیب دار، لب عقب بزرگ، خطوط بدنه قوی و جلوپنجره آبشاری که به نوعی امضای هیوندای محسوب می‌شود را روی خود دارد. زیر کاپوت، این خودرو احتمالاً از همان پیشرانه‌های i30 N هاچ بک بهره خواهد برد. اگر پیش بینی ما درست از آب در بیاید، i30 فست بک N به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۲۴۶ اسب بخار نیرو مجهز می‌شود. در صورت سفارش پکیج پرفورمنس نیروی مذکور تا ۲۷۱ اسب بخار هم افزایش می‌یابد.

آیا هیوندای i30 فست بک N ممکن است وارد بازار آمریکا شود؟ از آن جا که i30 N هم در آمریکا عرضه نشده، این احتمال بسیار کم است. هرچند، مدل استاندارد هاچ بک i30 اشتراکات فنی بسیار زیادی با مدل النترا جی تی در آمریکا دارد. اگر شاخه آمریکای شمالی هیوندای موتور تقاضای خوبی در بازار ببیند، بدون شک این سبک بدنه را هم در بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد. در هر حال، ولوستر N ظاهراً وارد بازار آمریکا خواهد شد. خودرویی که در تست‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و خیلی‌ها منتظر ورود آن به بازار آمریکا هستند.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا دوست داشتید در بازار کشورمان هم چنین خودروهای با پرفورمنس بالایی عرضه می‌شد؟

منبع ترجمه: motortrend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar