کانسپت لکسوس LC کانورتیبل آماده ورود به خط تولید است + ویدیو و تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 22 دی 97 ساعت 04:30
کانسپت لکسوس LC کانورتیبل آماده ورود به خط تولید است + ویدیو و تصاویر

شرکت لکسوس از خودروی کانسپت LC کانورتیبل چند روز مانده به رونمایی جهانی‌اش در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ پرده برداشته است.

این خودرو که لکسوس می‌گوید پرچم دار خودروهای نسل آینده لکسوس خواهد بود، زیباترین طراحی را در تاریخ خودروهای سری LC لکسوس دارد و به عنوان پیش نمایشی از خودروی تولیدی که بعدها رونمایی خواهد شد محسوب می‌شود.

تادائو موری، سرطراح لکسوس در این باره گفته: «این کانسپت طراحی فوق العاده زیبای LC کوپه را گرفته و آن را به عنوان یک مدل کانورتیبل آینده تجسم کرده است. در طراحی این خودرو بهترین جنبه‌های طراحی مدل کوپه اورجینال با طراحی دینامیک یک مدل کانورتیبل روباز ترکیب شده است.»

این خودرو با داشتن ابعادی برابر با ۴۷۷۰ میلی متر طول، ۱۹۲۰ میلی متر عرض و ۱۳۴۰ میلی متر ارتفاع، تقریباً ۱۰ میلی متر طولانی‌تر از مدل کوپه بوده و ۵ میلی متر ارتفاع کم‌تری از آن دارد. طول بین دو محور مدل کانسپت در قیاس با مدل کوپه دست نخورده باقی مانده و همان ۲۸۷۰ میلی متر است.

کانسپت لکسوس LC کانورتیبل آماده ورود به خط تولید است + ویدیو و تصاویر

لکسوس تصمیم گرفته به غیر از سقف تاشو، طراحی این خودرو را بسیار شبیه به مدل LC کوپه نگه بدارد. البته، برخی المان‌های طراحی خاص مانند تریم مشکی روی بدنه و رینگ‌های جدید ۲۲ اینچی مختص این خودرو هستند. از موارد این چنینی دیگر می‌توان به روکش چرم سفید و دوخت متضاد زرد داخل کابین اشاره کرد.

برای مدل LC کانورتیبل، لکسوس یک سقف فلزی تاشو به جای سقف پارچه‌ای سبک‌تر در نظر گرفته است که در زمان باز شدن داخل محفظه‌ای ویژه پشت صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد. به دلیل این طراحی خاص، هنگام بسته شدن سقف تغییر در میزان فضای بار خودرو رخ نمی‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد لکسوس LC روباز، باید سه روز دیگر و تا زمان افتتاح رسمی نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۹ صبر کنیم.

Carscoops

ویدیو:

تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar