کراس آور کوپه بورگوارد BX6 رونمایی شد +گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
کراس آور کوپه بورگوارد BX6 رونمایی شد +گالری تصاویر

کمپانی خودروسازی بورگوارد در اقدام اخیر خود، دو خودرو جدید معرفی کرده است که یکی از آنان می‌تواند اتومبیل شاسی بلند "BX6 کوپه" باشد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بورگوارد، کمپانی خودروسازی آلمانی که در سال ۱۹۶۳ به صورت رسمی اعلام ورشکستگی کرد و در همین دو سه سال پیش توسط کمپانی‌های چینی دوباره زنده شده است. حال این کمپانی خودروسازی که خودروهای آن به واسطه شرکت "کیان موتور وارنا" به متقاضیان ارائه خواهد شد، جدیداً از دو خودرو کاملاً تازه خود رونمایی کرده است که یکی از آنان می‌تواند اتومبیل شاسی بلند "BX6 کوپه" باشد که فیزیک و طراحی آن به اتومبیل‌های سدان شبیه بوده و دارای بدنه کشیده و صندوق در قسمت عقب است، ولی اندازه اتومبیل و همچنین ارتفاع آن نسبت به سطح زمین بسیار بیشتر از یک اتومبیل سدان خواهد بود که موجب شده در میان اتومبیل‌های شاسی بلند قرار گیرد.

در بخش فنی این اتومبیل، کمپانی خودروسازی بورگوارد یک پیشرانه درون سوز ۲ لیتری چهار سیلندر پیش بینی کرده است که با سود جستن از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۲۲۱ اسب بخاری و همچنین گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری داشته باشد که توسط گیر بکس دنده ۶ سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت تمامی چرخ‌های خودرو به صورت دائم ارسال خواهد شد، این درحالیست که برای داشتن نیروی ۲۲۱ اسب بخاری موتور خودرو، تنها نیاز به مصرف سوخت ۷.۱ لیتری برای کارکرد ۱۰۰ کیلومتر خودرو خواهید داشت.

طبق گفته کمپانی خودروسازی بورگوارد، بازار هدف این اتومبیل برای آمریکای جنوبی و همینطور بازار خاورمیانه خواهد بود که احتمال می‌رود بازار ایران هم بین آنان باشد. لازم به ذکر است که این خاتومبیل از اواخر سال جاری در بازارهای مذکور عرضه خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی هم به بازار آسیا و نقاط جنوبی این قاره خواهد رسید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar